پرچمدار بعدی ال‌ جی در ماه مارس رونمایی و در آوریل راهی بازار می شود

دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدید فاش شده نشان از این دارد که نسل بعدی پرچمدار ال‌جی که احتمالا جی ۷ نام نخواهد داشت، از اواسط آوریل سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد.
تبلیغات

پس از انتشار خبری در رابطه با اینکه احتمالا ال‌جی نسل بعدی پرچمدار خود را جی ۷ نامگذاری نکند، حال شاهد انتشار اخبار دیگری هستیم که عرضه‌ی این گوشی هوشمند در اواسط ماه آوریل را به بازار نوید می‌دهند. به نقل از منابع موجود در اپراتورهای مخابراتی کره‌ای، ال‌جی در نظر دارد نسل جدید پرچمدارش را پس از کنگره‌ی موبایل بارسلونا و در میانه‌های ماه مارس راهی بازار خواهد کرد. 

بر اساس اطلاعات ارائه شده پرچمدار بعدی ال‌جی در ۲۰ آوریل راهی بازار خواهد شد و بر اساس سیاست‌های چند سال اخیر این کمپانی، چند هفته پس از عرضه در بازار کره، راهی اروپا و آمریکای شمالی خواهد شد. ال‌جی سال گذشته جی ۶ را در ماه فوریه رونمایی کرد و چند هفته پس از عرضه‌ی آن در کره به تاریخ ۱۰ مارس، این گوشی را اواخر ماه مارس در بازار اروپا و آمریکا راهی بازار کرد. 

ال‌جی در دسامبر ۲۰۱۷ طی خانه‌تکانی، مدیر جدیدی برای هدایت بخش موبایل خود به کار گمارد. نسل بعدی پرچمدار این کمپانی را که احتمالا نامی جز جی ۷ خواهد داشت، باید اولین پرچمداری خواند که تحت مدیریت جدید راهی بازار خواهد شد. 

انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌ هوشمند ال‌جی همچون وی ۳۰ از وجود نمایشگر اولد بهره ببرد و اسکنر عنبیه نیز به همراه داشته باشد. همچنین باید به استفاده از نسل جدید تراشه‌ی پرچمدار کوالکام یا همان اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات