مشکل جدی باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
براساس گزارش برخی از کاربران گلکسی نوت ۸، این گوشی بعد از اتمام شارژ، دیگر روشن نمی‌شود.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

درست هنگامی که کره‌ای‌ها مشکلات مربوط به گلکسی نوت ۷ را تمام‌شده می‌پنداشتند؛ مشکل دیگری در ارتباط با باتری گلکسی نوت ۸ گریبان‌گیر این شرکت شد، بدین ترتیب که براساس گزارش‌ تعدادی از کاربران آمریکایی فبلت جدید سامسونگ، سیستم شارژ نوت ۸ آن‌ها از کار افتاده است و دیگر گوشی را شارژ نمی‌‌کند، همچنین، پس از خالی‌شدن باتری، گوشی روشن نمی‌شود. اگرچه ظاهرا سامسونگ گوشی‌های بریک‌شده را تعویض می‌کند؛ اما تصادفی‌بودن این مساله و سکوت کره‌ای‌ها در این خصوص، باعث نگرانی کاربران شده است.

خالی‌شدن کامل باتری، امری دور از ذهن و غیرمعمول نیست. گاهی اوقات وقوع چنین اتفاقی به‌دلیل نبود وسیله‌ای نظیر پاوربانک یا سوکت برق برای شارژ گوشی، اجتناب‌پذیر است. گاهی اوقات نیز ممکن است کاربر عامدانه شارژ گوشی خود را به‌طور کامل خالی کند؛ چرا که براساس توصیه‌ای قدیمی، بهتر است در فواصل زمانی مختلف، باتری گوشی به‌طور کامل تخلیه شود.

در هر صورت، خالی‌شدن کامل شارژ باتری، امری معمول است؛ اما آنچه این مساله را بغرنج می‌کند، روشن‌نشدن گوشی، پس از اتصال به منبع برق است و به‌نظر می‌رسد که تعدادی از کاربران بداقبال گلکسی نوت ۸ که شارژ باتری گوشی آن‌ها به‌طور کامل تخلیه شده است، با این مشکل مواجه شده‌اند.

متاسفانه در حال حاضر، ردگیری علت این مشکل، بدون قربانی‌شدن چندین گوشی دیگر، امکان‌پذیر نخواهد بود؛ اما به‌نظر می‌رسد که بیشترین تعداد کاربرانی که با مشکل یادشده مواجه‌ شده‌اند، ساکن آمریکا بوده‌اند، بنابراین ممکن است این مساله تنها محدود به مدل‌های مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون باشد. در این بین، برخی از گوشی‌ها، علائم حیات مانند گرم‌شدن یا ظاهر شدن انیمیشن شارژ را نشان داده‌اند، بنابراین ممکن است این مساله یک باگ نرم‌افزاری باشد که در به‌روزرسانی اخیر به‌وجود آمده است. در هر صورت، گوشی‌های یادشده نیز روشن نشده‌اند.

متاسفانه، اظهارنظر نکردن سامسونگ در این خصوص، با وجود گستردگی مشکل، بر شدت نگرانی‌ها می‌افزاید؛ چرا که کره‌ای‌ها در خصوص گلکسی نوت ۷ نیز سیاست مشابهی را پیش گرفته‌ بودند. نکته‌ی ناراحت‌کننده‌ی دیگر، تعویض دستگاه‌های بریک‌شده با نمونه‌های ریفربیشد توسط سامسونگ است، در حالی که گلکسی نوت ۸ کماکان شامل گارانتی سامسونگ می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات