تماشا کنید: نکسوس 6 پی خم نمی‌شود

یک‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی شاهد انتشار ویدیویی مربوط به خم شدن نکسوس ۶ پی بودیم که نشان می‌داد این گوشی به راحتی خم می‌شود. ظاهرا فردی که این ویدیو را منتشر کرده بیشتر سعی در جلب نظر بینندگان داشته و آزمایش را در شرایط مناسبی انجام نداده است چرا که این گوشی در آزمایش‌های دیگر توانسته فشار بسیار بیشتری را تحمل کند.
تبلیغات

ویدیوی جدید منتشر شده در یوتیوب نشان می‌دهد که نکسوس ۶ پی هواوی به راحتی خم می‌شود اما این ویدیو در شرایط عادلانه صورت نگرفته و ایرادات بسیاری دارد. البته ذکر این نکته ضروری است تست‌های انجام شده در زمینه‌ی مقاومت این گوشی در برابر خراش‌های احتمالی واقعیت دارند و بهتر است اگر قصد خرید نکسوس ۶ پی را دارید در این مورد احتیاط بیشتری به خرج دهید.

اما ایراد اصلی وارد به این ویدیو این است که تست خمیدگی پس از سایر تست‌ها و به خصوص پس از ترک خوردن صفحه نمایش انجام گرفته است. ترک خوردن صفحه نمایش به شدت مقاومت گوشی را در برابر وزن پایین می‌آورد. در ویدیوی زیر می‌توانید یکی از این تست‌ها را ببینید که نکسوس ۶ پی هواوی وزنی در حدود ۴۵ کیلوگرم را به راحتی تحمل می‌کند. این ویدیو نشان می‌دهد که خریداران نکسوس ۶ پی نباید خیلی نگران خم شدن گوشی خود باشند:

لینک دانلود

در ویدیو زیر نیز می‌توانید ویدیوی اصلی منتشر شده که در شرایط نامساعدی صورت گرفته را مشاهده کنید:

لینک دانلود

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با نکسوس ۶ پی به آدرس zoomit.ir/google/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات