هواوی از رقیب فیس آیدی و انیموجی رونمایی کرد

چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی روز گذشته، در کنار معرفی آنر وی ۱۰ از فناوری‌های در حال توسعه‌ی خود نیز رونمایی کرد که به‌نوعی رقیب فیس آیدی و انیموجی هستند.
تبلیغات

هواوی در حال کار روی سنسور سه‌بعدی خود برای استفاده در بخش جلوی گوشی است که با تابش ۳۰۰ هزار نقطه در ۱۰ ثانیه، تصویر دقیقی از چهره‌ی کاربر ثبت می‌کند. این سیستم هنگام احراز هویت کار جهت باز کردن قفل گوشی به ۰.۴ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت؛ باید خاطرنشان کنیم که سنسور اثر انگشت برای انجام این کار به ۰.۲ ثانیه زمان نیاز دارد. هواوی در نظر دارد از سنسور سه‌بعدی یادشده برای آنلاک گوشی و تبادلات پولی امن استفاده کند.

فیس آیدی هواوی

فناوری بعدی انیموجی‌ها هستند. هواوی مدعی است که در این مورد از اپل پیشی گرفته است؛ چرا که سیستم آن‌ها می‌تواند ردیابی دقیق‌تری انجام دهد و حتی زبان کاربر را ردیابی کند؛ بنابراین، در صورت تمایل می‌توانید با استفاده از زبان خود شکلک در آوردید و انیموجی را به انجام آن وادار کنید.

انیموجی هواوی

این فناوری هنوز نه در وی ۱۰ و نه در هیچ یک از گوشی‌های هواوی مورد استفاده قرار نگرفته؛ اما ممکن است تا زمان ارائه‌ی P11 آماده بهره‌برداری شود؛ با این حال، هواوی رسما هیچ گونه زمانی برای عرضه‌ی فناوری مورد بحث مشخص نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات