هواوی برای گوشی‌های میت 10 و میت 10 پرو خدمات VIP‌ ارائه می‌کند

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
هواوی اعلام کرده که علاوه بر خدمات پس از فروش رایج، برای پرچمداران خود سرویس VIP را نیز در نظر گرفته است.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

خدمات پس از فروش برای شرکت‌های عرضه‌کننده‌ی گوشی‌های هوشمند و مشتریان آن‌ها به خصوص برای مدل‌های پرچم‌دار که قیمت بالاتری دارند، اهمیت بسیار زیادی دارد. هواوی مدعی است که همواره با اشراف به این اصل تلاش کرده برای گوشی‌های خاص و پرچم‌دار خود، علاوه بر خدمات رایج، خدمات VIP را که سطحی بالاتر از خدمات رایج در بازار است، به کاربران ارائه کند تا رضایت حداکثری آن‌ها با ارائه‌ی این خدمات ویژه تامین شود.

در همین راستا هواوی که اخیراً گوشی‌های سری میت ۱۰ را در مدل‌های میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو به بازار ایران عرضه کرده است، برای خدمات پس از فروش این گوشی‌های پرچم دار، علاوه بر گارانتی رایج گوشی‌های هواوی، طرح ویژه‌ای را در نظر گرفته است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

این طرح ویژه خدماتی شامل تعویض رایگان صفحه نمایش میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در صورت شکستن یا آسیب دیدن بر اثر سقوط، ضربه و هر آسیب فیزیکی است. در شرایط عادی، در صورتی که صفحه نمایش گوشی تلفن کاربر دچار آسیب‌دیدگی شود، این سرویس امکان تعویض نمایشگر به‌صورت رایگان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته تعویض رایگان نمایشگر گوشی فقط یکبار قابل استفاده است.

گفتنی است این خدمات به مدت ۶ ماه از تاریخ فعالسازی فقط برای یک بار قابل ارائه است. در صورتی که صفحه نمایش میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در طول مدت ۶ ماه از تاریخ فعال‌سازی دچار آسیب‌دیدگی شود، کارشناسان مربوطه در مرکز تماس هواوی به شماره ۴۲۰۰۰ – ۰۲۱ در خواست کاربران را ثبت می‌کنند و هماهنگی‌های لازم جهت دریافت دستگاه معیوب از درب منزل یا محل کار کاربر را انجام خواهند داد.

خدمات ذکر شده کاملاً رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای، حتی برای ارسال و دریافت گوشی معیوب نیست. به علاوه بدیهی است که در این سرویس همانند همه‌ی سرویس‌های مراکز خدمات هواوی از قطعات اصلی و اورجینال هواوی استفاده خواهد شد.

جهت برخورداری یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس لطفاً با مرکز تماس هوآوی به شماره ۴۲۰۰۰ - ۰۲۱ تماس حاصل کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات