ال‌جی سرویس جی پی را برای رقابت با سامسونگ پی راه‌اندازی می‌کند

سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی به تازگی گوشی جدید خود با نام وی ۱۰ را معرفی کرد. گوشی که اولین تلفن ال‌جی دارای حسگر اثر انگشت نیز به شمار می‌رود. آن طور که از شواهد پیدا است ال‌جی قصد دارد از این حسگر بهره برده و سرویس پرداخت خود با نام جی پی را برای رقابت با سامسونگ پی راه‌اندازی کند.
تبلیغات

بنابه گزارش‌های منتشر شده توسط خبرگزاری کره‌ای با نام ETNews، ال‌جی نام‌های تجاری LG G Pay و G Pay را در کشور کره جنوبی و همچنین در کشورهای غربی به نام خود ثبت کرده است که نشان از تلاش ال‌جی برای راه‌اندازی سرویس پرداخت دارد.

البته با وجود اندروید پی بعید به نظر می‌رسد که ال‌جی اقدام به معرفی جی پی در سطح جهانی کند چرا که این شرکت همکاری خوبی با گوگل داشته و علاوه بر ساخت نکسوسی جدید برای این شرکت، ساعت‌های هوشمند ال‌جی نیز همواره عرصه‌ی خودنمایی اندروید ور بوده‌اند، که نشان از همکاری نزدیک این دو شرکت دارند.

ورود به بازارهای جهانی برای اپل و سامسونگ نیز بسیار دشوار بوده است و با توجه به این که ال‌جی نیز تنها وی ۱۰ را به عنوان گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت دارد، به طور قطع نمی‌تواند آن سطح از امنیت که مدنظر کاربران است را فراهم کند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد ال‌جی سرویس جی پی خود را در کره جنوبی راه‌اندازی کرده و بازار غرب را به شرکت همکار خود، گوگل و سرویس اندروید پی بسپارد. هر چند در نمی‌توان از این مورد نیز مطمئن بود و تنها زمان است که می‌تواند نشانگر صحت آن باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات