نکسوس 6P و کسب جایگاه دوم در تست‌های دوربین DxOMARK

چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل دیروز در کنفرانس رسمی خود نکسوس جدیدی با نام نکسوس ۶ پی را معرفی کرد که دارای دوربینی ۱۲.۳ مگاپیکسلی با سایز پیکسلی ۱.۵۵ میکرون و دیاقراگم f/2.0 است. این دوربین برخلاف نکسوس‌های گذشته در تست‌های وبسایت تخصصی DxOMARK توانسته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و با ۸۴ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کند.
تبلیغات

همان طور که می دانید نکسوس ۶ پی هواوی مجهز به دوربینی ۱۲.۳ مگاپیکسلی با اندازه‌ی پیکسلی نسبتا بزرگ ۱.۵۵ میکرون شده است. این دوربین با گذراندن تست‌های وبسایت تخصصی DxOMARK توانسته امتیاز بسیار خوب ۸۴ را به نام خود ثبت کند.

بنابر گزارش این وبسایت، دوربین نکسوس هواوی در بخش عکاسی با امتیاز بسیار خوب ۸۶ توانسته به نوعی ضعف نسل‌های گذشته را برطرف کند. تصاویر ثبت شده توسط این گوشی دارای جزئیات زیاد بوده و در تمامی شرایط فوکوس انجام شده سریع و دقیق بوده است. همچنین فلش دوربین نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.اما حالت +HDR به خصوص در محیط‌های تاریک خوب عمل نکرده و باعث شده تا نکسوس ۶ پی در این قسمت نسبتا ضعیف عمل کند.

برای مشاهده نمونه‌ عکس‌های ثبت شده توسط دوربین این گوشی می‌‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

در بخش ویدئو نیز این فبلت به دلیل فوکوس ضعیف و جزئیات کم امتیاز نسبتا کم ۷۹ را به نام خود ثبت کرده است.

امتیاز ۸۴ کسب شده توسط این فبلت در مقایسه با امتیاز پایین ۷۹ کسب شده توسط نکسوس ۶ نشان از بهبود بسیار در عملکرد دوربین نکسوس‌ جدید دارد و به نظر می‌رسد پس از مدت‌ها، گوگل توانسته مشکل دوربین نکسوس‌ها را تا حدود زیادی حل کند.

برای مشاهده تمامی مطالب مرتبط با نکسوس ۶ پی به آدرس Zoomit.ir/google/ مراجعه کنید

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات