مشخصات کامل نکسوس 5X ال جی فاش شد

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
ساعاتی قبل قیمت‌های دو نکسوس جدید منتشر شدند و حالا یک روز پس از فاش شدن مشخصات فنی نکسوس 6P مشخصات کامل نکسوس 5X ال‌جی نیز لو رفته است.
تبلیغات

گوگل امروز مراسم رسمی خود برای معرفی نکسوس‌های جدید را برگزار خواهد کرد و تنها ساعاتی قبل از این مراسم، اسلایدهای انتشار یافته در فضای مجازی که به نظر اسلاید‌های مربوط به معرفی نکسوس‌ها در مراسم امروز گوگل هستند، مشخصات کامل نکسوس 5X را فاش کرده‌اند.

گوگل، نکسوس ۵ ایکس را به عنوان «یک قهرمان در زمینه‌ی عملکرد» که «باتری آن تا یک روز به راحتی دوام می‌آورد»، معرفی خواهد کرد. علاوه بر این، نکسوس جدید ال‌جی قیمتی مناسب نیز خواهد داشت.

از سایر مشخصات فاش شده می‌توان به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل که لکه و اثر انگشت را جذب نمی‌کند، اشاره کرد. به علاوه این گوشی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز برای هر هسته، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی غیرقابل افزایش خواهد شد.

ابعاد این گوشی نیز ۱۴۷ در ۷۲.۶ در ۷.۹ میلی‌متر بوده و وزن آن ۱۳۷ گرم است. هر چند ظرفیت باتری ذکر نشده اما گوگل وعده‌ی شارژدهی برای یک روز کامل را داده است.

از طرفی دوربین نکسوس ۵ ایکس نیز احتمالا بسیار قدرتمند باشد، چرا که این دستگاه مجهز به دوربین اصلی با حسگر ۱۲.۳ مگاپیکسلی با اندازه‌ی پیکسل ۱.۵۵ میکرون است و به دلیل داشتن دیافراگم f/2.0 می‌تواند نور بیشتری را جذب کند تا عکاسی در نور کم نیز لذت‌بخش باشد. دوربین ثانویه این گوشی نیز سنسوری ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت.

نکسوس ۵ ایکس از امروز و پس از معرفی رسمی برای پیش‌خرید، با قیمت پایه‌ی ۳۷۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده از مشخصات فنی و توضیحات مربوط به این محصول را مشاهده کنید:

Google Nexu2s 5X specs.jpg
Google Nexus 5X specs.jpg
Google Nexus3 5X specs.jpg
Google Nexus5 5X specs
Google Nexus6 5X specs
Google Nexus9 5X specs
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات