مشخصات کامل نکسوس 6P هواوی فاش شد؛ USB نوع C و باتری 3450 میلی‌آمپر ساعتی

یک‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
مطالعه 3 دقیقه
روز سه شنبه گوگل به طور رسمی در شهر سن‌فرانسیسکو از نکسوس‌های جدید رونمایی خواهد کرد. حالا به نظر می‌رسد با فاش شدن اسلایدهای مربوط به معرفی نکسوس 6P هواوی، مشخصات و طراحی این گوشی به طور کامل فاش شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اسلایدهای فاش شده تنها دو روز قبل از معرفی رسمی نکسوس‌های جدید مشخصات ظاهری و فنی نکسوس 6P هواوی را به طور کامل مشخص کرده‌اند. با توجه به این اسلایدها نکسوس 6P دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن WQHD بوده و مجهز به باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ نسخه ۲.۱ خواهد شد.

وزن این گوشی نیز ۱۷۸ گرم بوده و در قاب پشتی آن شاهد حضور حسگر اثر انگشت نیز خواهیم بود. همان طور که قبلا نیز فاش شده بود نکسوس ۶ پی در چهار رنگ عرضه می‌شود اما نکته‌ی قابل توجه این است که رنگ طلائی مختص کشور ژاپن خواهد بود. همچنین نکسوس هواوی در سه نسخه‌ی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار می‌شود.

به علاوه آن طور که در اسلایدها می‌بینیم برآمدگی دوربین نکسوس ۶ پی خیلی آزاردهنده نیست. همچنین این گوشی مجهز به یو‌اس‌بی نوع سی نیز خواهد شد و روکش صفحه نمایش آن نیز از نوع گوریلاگلس ۴ خواهد بود.

زمان زیادی تا معرفی نکسوس‌های جدید نمانده و نکسوس ۶ پی در کنار نکسوس ۵ ایکس ال‌جی روز سه‌شنبه ساعت ۷:۳۰ عصر معرفی خواهد شد.

nexus 6p slides 1
nexus 6p slides 4
nexus 6p slides 5
nexus 6p slides 6
nexus 6p slides 7
nexus 6p slides 8
nexus 6p slides 9
nexus 6p slides 12
nexus 6p slides 16
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات