پیکسل‌ 2 و پیکسل 2 ایکس ال گوگل از مشکل پرش تصویر دوربین رنج می‌برند

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های پیکسل‌ ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال گوگل از مشکل عجیبی در دوربین رنج می‌برند که باعث دیده شدن خطوط تیره و روشن در تصاویر می‌شود.
تبلیغات

مدت زیادی از معرفی گوشی‌های گوگل پیکسل‌ ۲ و گوگل پیکسل ۲ ایکس‌ال نمی‌گذرد؛ اما تا‌کنون شاهد اعلام مشکلات بسیاری از سوی کاربران این گوشی‌ها بوده‌ایم. طبق جدید‌ترین گزارش منتشرشده از سوی کاربران، گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL در بخش دوربین خود از مشکل عجیبی رنج می‌برد. این مشکل سبب می‌شود شاهد خطوط تیره و روشن فراوانی در تصاویر و فیلم‌های ضبط‌شده‌ی نهایی باشیم.

طبق گزارش کاربران این مشکلات زمانی بروز می‌کند که تصاویر و فیلم‌ها توسط نور LED ثبت شوند. در حالت عادی فلیکر طبیعی نور LED همواره بین ۵۰ تا ۶۰ گیگاهرتز در حال تغییر است و با چشم انسان قابل مشاهده نیست. گفتنی است تنها برخی از دوربین‌ها توانایی ضبط نویز فلیکر دارند و دوربین به‌کاررفته در پیکسل‌های جدید نیز یکی از همین موارد است. این مشکل برای نخستین بار توسط کاربری به نام Chazzdjr در انجمن اختصاصی گوشی‌های پیکسل عنوان شد و تاکنون راه حل قابل قبولی برای آن اعلام نشده است.

مشکل فلیکر دوربین گوشی پیکسل ۲

خوشبختانه گوگل از مشکل ذکر شده باخبر است؛ اما با اطمینان نمی‌توان انتظار داشت که این معضل با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل شود، باید دید گوگل چه تدبیری برای رفع این مشکل اتخاذ می‌کند. به‌طور حتم وجود چنین مشکلاتی بر میزان فروش پرچم‌داران گوگل تأثیرگذار خواهد بود و اعتبار این برند را تا حدودی خدشه‌دار خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات