صفحه نمایش پیکسل 2 ایکس ال دوباره مشکل‌ساز شد

پنج‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق آخرین گزارش‌ها، صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌‌ال‌ در مواقع خاصی مثل زمان قفل شدن، فلش می‌زند.
تبلیغات

گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال که در ابتدا به دلیل داشتن حاشیه‌های باریک و دوربین باکیفیت مورد تحسین قرار گرفته، در بخش صفحه‌نمایش دارای ایراداتی است؛ رنگ‌پریدگی، هاله‌ی آبی و سایه انداختن، از مشکلات گزارش‌شده در خصوص صفحه‌نمایش پیکسل ۲ ایکس‌ال هستند. این بار در گزارشی جدید، مشکلی عجیب‌تر از صفحه‌نمایش مطرح شده است.

تعدادی از کاربران از این موضوع گلایه دارند که صفحه‌نمایش گوشی آن‌ها بعضی اوقات در زمان قفل یا باز کردن گوشی به‌یک‌باره نور سفیدی مانند فلش از خود ساطع می‌کند. ظاهرا فرقی نمی‌کند که از دکمه‌ی قفل استفاده کنید یا حسگر اثر انگشت؛ در هر دو حالت ممکن است صفحه‌نمایش فلش بزند.

این اتفاق در تمام موارد خاموش یا روشن شدن صفحه نمایش رخ نمی‌دهد؛ برخی کاربران ساعاتی پس از خرید گوشی با آن مواجه شده‌اند و برخی دیگر پس از مدتی کار کردن و دزون هیچ دلیل مشخص.

متأسفانه، رفتن به حالت safe mode و حتی برگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه راه‌گشای کار نبوده است؛ البته برخی کاربران گزارش کرده‌اند که با خاموش و روشن کردن حالت Ambient Display، مشکل به‌صورت موقت برطرف شده است. همچنین ویدیوهایی وجود دارد که در آن‌ها صفحه‌نمایش هنگام روشن شدن و بالا آمدن گوشی، چشمک می‌زند؛ این مورد ذهن را به این سمت می‌برد که ممکن است مشکل سخت‌افزاری باشد؛ اما در جدیدترین گزارش‌ها، تعدادی از کاربران گوشی نکسوس 6P اعلام کرده‌اند که بعد از به‌روزرسانی اندروید ۸ اوریو دچار این مشکل شده‌اند. بنابراین می‌توان امیدوار بود که مشکل در سطح نرم‌افزار و قابل حل باشد.

البته این مشکل تنها در تعداد محدودی از گوشی‌های پیکسل ۲ ایکس‌ال مشاهده است؛ هرچند با توجه به اینکه برای عده‌ای از کاربران در ابتدا مشکلی وجود نداشته و به یکباره روی داده است، نمی‌توان مطمئن بود که دستگاهی که تا‌کنون مشکلی نداشته، درآینده هم مشکل نخواهد داشت. مشکلات این‌چنینی بدون شک تأثیرات منفی جبران‌ناپذیری در ذهن کاربران یک برند به جای می‌گذارند؛ حال آنکه گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل واقعا از خیلی جوانب بسیار خوب هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات