افشای قیمت گوشی وان پلاس 5T توسط مدیر این شرکت

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر شرکت وان‌پلاس در حساب ویبوی خود، قیمت تقریبی گوشی وان‌پلاس 5T را فاش کرد.
تبلیغات

پیت لی، مدیر اجرایی وان‌پلاس، به‌طور ضمنی اطلاعاتی را در خصوص قیمت گوشی آینده‌ی این شرکت با عنوان وان‌پلاس 5T منتشر کرد.

این مقام بلندپایه در حساب ویبوی خود با نام کاربری Liu Zuhu در جواب پرسش یکی از کاربران در رابطه با اینکه آیا ۴۰۰۰ یوان (برابر با ۶۰۳ دلار) برای خرید گوشی بعدی وان پلاس کافی خواهد بود یا خیر؛ نوشت: «کافی است». این پاسخ یعنی به احتمال بسیار زیاد وان پلاس 5T کمتر از ۶۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

شرکت وان‌پلاس کار خود را به‌عنوان شرکتی با قیمت‌گذاری‌های رقابتی آغاز کرد؛ اما رفته‌رفته قیمت‌ محصولاتش را بالا برد. هر مدل جدید از گوشی‌های این شرکت نسبت به مدل پیشین ۷۰ تا ۱۰۰ دلار افزایش قیمت داشته است. از آن‌جایی که وان‌پلاس ۵ در آغاز ۴۷۹ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی و ۵۳۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی قیمت‌گذاری شد، می‌توان نتیجه گرفت که وان‌پلاس 5T تقریبا به این شکل قیمت‌گذاری شود:

  • نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با ۶ گیگابایت رم: ۵۴۰ دلار آمریکا معادل ۵۵۰ یورو و ۳۵۰۰ یوان
  • نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با ۸ گیگابایت رم: ۶۰۰ دلار آمریکا معادل ۶۵۰ یورو و ۴۰۰۰ یوان
  • وان‌پلاس

    البته این قیمت‌گذاری هنوز در حد شایعه است. با وجود اینکه پیام ویبوی مورد بحث از سوی یکی از مدیران بلندپایه‌ی وان‌پلاس بوده است، اما نمی‌توان چندان روی آن حساب کرد؛ چرا که اشاره‌ی مستقیمی به قیمت دقیق محصول صورت نگرفته است. به هرحال، باید منتظر رونمایی رسمی وان‌پلاس از 5T در نیویورک بمانیم تا اطلاعات دقیق‌تری در خصوص این محصول به دست آوریم.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات