وان‌ پلاس 5T بیستم آبان معرفی می‌شود

شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت وان‌پلاس در سومین هفته نوامبر از گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 5T با صفحه‌نمایش کشیده و طراحی بدون حاشیه رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

اوایل هفته جاری، تعدادی تصویر از گوشی پرچم‌دار جدید شرکت وان‌‍پلاس یعنی مدل وان‌پلاس 5T منتشر شد. این گوشی برخلاف نسل قبل، فاقد حاشیه‌ است و این امر با حذف دکمه‌ی فیزیکی هوم از پایین صفحه‌نمایش میسر شده است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی وان‌پلاس 5T به نمایشگر ۶ اینچی مجهز خواهد بود؛ درحالی‌که ابعاد آن، با وان‌پلاس ۵ مجهز به صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی برابر است.

انتظار می‌رود شرکت وان‌پلاس ماه آینده از گوشی وان‌پلاس 5T رونمایی کند و اگر شایعه جدید در رابطه با این مدل صحت داشته باشد، گوشی‌ وان‌پلاس 5T سومین هفته از ماه نوامبر معرفی خواهد شد.

به‌تازگی، تصویری منتشر شده است که از عرضه وان‌پلاس 5T به‌عنوان یک مدل انحصاری توسط شعبه هند آمازون خبر می‌دهد؛ فروشگاه آمازون در هند، خرده‌فروشی رسمی است که محصولات شرکت وان‌پلاس را عرضه می‏‌کند.

تصویر رندر منتشرشده به همراه اعلام زمان رونمایی از گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس 5T، با آنچه پیش‌تر از این گوشی دیده‌ایم، مطابقت دارد. حسگر اثر انگشت از پایین صفحه‌نمایش به بدنه پشتی منتقل شده است. عباراتی که شعبه هند آمازون برای گوشی وان‌پلاس 5T استفاده کرده، با عباراتی که هنگام معرفی گوشی وان‌پلاس ۵ توسط این فروشگاه دیده بودیم، مطابقت دارد.

در شعبه هند فروشگاه آمازون، اشاره شده است که مدل وان‌پلاس 5T در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۰ آبان) معرفی خواهد شد؛ از آنجا که پرچم‌دار جدید وان‌پلاس، یک یا دو روز پس از معرفی جهانی در هند ارائه می‌شود، انتظار داریم گوشی وان‌پلاس 5T در تاریخ ۱۴ یا ۱۵ نوامبر معرفی شود.

وان پلاس 5T

شرکت وان‌پلاس در رابطه با احتمال عرضه وان‌پلاس 5T سکوت اختیار کرده است. موجودی نسل قبل یعنی وان‌پلاس ۵ در بسیاری از بازارها به اتمام رسیده است و خریداران برای دسترسی به پرچم‌دار ۲۰۱۷ شرکت وان‏‌پلاس با مشکل مواجه هستند. البته کارل پی، رئیس وان‌پلاس ادعا می‌کند که به دلیل تقاضای بالا موجودی به اتمام رسیده است؛ اما به‌ نظر نمی‌رسد که علت توقف فروش وان‌پلاس ۵ در برخی از بازارها، تقاضای بالا باشد؛ احتمالاً شرکت وان‌پلاس برای رونمایی از پرچم‌دار جدید خود آماده می‌شود.

حدس و گمانه‌زنی در رابطه با طراحی پرچم دار جدید شرکت وان‌پلاس چندان دشوار نخواهد بود زیرا BBK Electronics مالک سه شرکت وان‌پلاس، اوپو و ویوو است؛ به همین جهت، گمانه‌زنی‌ها نشان از این دارند که وان‌پلاس 5T از نظر طراحی به میان‌رده جدید شرکت اوپو یعنی مدل R11s که تا چند روز آینده معرفی خواهد شد، شباهت بسیاری دارد. رندرهای فاش‌شده از گوشی اوپو R11s، حاکی از آن هستند که این مدل به صفحه‌نمایش کشیده با نسبت تصویر ۲ به ۱ و سنسور اثر انگشت در پشت گوشی مجهز خواهد بود.

اوپو R11s

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری که گوشی وان‌پلاس 5T ارائه می‌دهد، به‌ نظر می‌رسد نباید انتظار تغییرات گسترده‌ای داشته باشیم. چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام، قلب تپنده‌ی پرچ‌مدار جدید وان‌پلاس خواهد بود؛ همچنین ممکن است شرکت سازنده پرچم‌دار جدیدش را با دوربین دوگانه ۲۰ مگاپیکسلی ارائه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات