نکسوس ال‌جی با نام نکسوس 5X و قیمت 399 دلار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
دیروز مشخص شد که روز ۷ مهر ماه گوگل نسل جدید گوشی‌های نسوس را طی کنفرانسی در سن‌فرانسیسکو معرفی خواهد کرد. برای اولین بار این شرکت دو نکسوس، یکی ۵.۲ اینچی ساخت ال‌جی و دیگری نکسوس ۵.۷ اینچی ساخت هواوی را معرفی خواهد کرد. حالا چند هفته قبل از معرفی، شاهد فاش شدن قیمت نکسوس ال‌جی هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوگل در روز ۷ مهر ماه طی کنفرانس رسمی خود، نکسوس‌های جدید را معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد نکسوس هواوی قیمت بالاتر داشته و نکسوس ال‌جی در طبقه‌ی میان‌رده‌ها خواهد بود.

بنابر گفته‌ی منبعی آگاه، نکسوس ال‌جی با نام Nexus 5X معرفی شده و نسخه‌ی پایه‌ی آن (به احتمال زیاد دارای ۱۶ گیگابایت حافظه خواهد بود) ۳۹۹ دلار و نسخه‌ی دارای حافظه‌ی دو برابری نسبت به نسخه‌ی پایه، ۴۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. به علاوه این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و آبی کمرنگ روانه‌ی بازار خواهد شد.

هر دو نکسوس گوگل دارای سیستم عامل اندروید ۶ بوده و مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن QHD خواهند شد. همچنین به نظر می‌رسد هر دو گوشی به محض معرفی برای خرید نیز در دسترس خواهند بود.

باید منتظر ماند و دید که پس از ماه‌ها انتظار و انتشار شایعات مختلف، گوگل برای نکسوس‌های جدید چه موارد جدیدی را در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات