مایکروسافت 2300 کارمند دیگر خود از بخش موبایل را اخراج می‌کند

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
بخش گوشی‌های لومیای مایکروسافت بار دیگر و در اقدامی جدید ۲۳۰۰ نفر از کارکنان بخش موبایل در فنلاند و واحد توسعه‌ی محصولات خود را اخراج خواهد کرد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مایکروسافت به تازگی تصمیم به اخراج ۲۳۰۰ نفر دیگر از بخش موبایل خود را گرفته است که از کارمندان سابق نوکیا نیز محسوب می‌شوند.

از سال قبل مایکروسافت به عنوان بخشی از تصمیم خود برای تغییرات ساختاری، اخراج بسیاری از کارمندان خود را آغاز کرده است. همچنین در ماه‌های گذشته مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، به صورت خصوصی به کارکنان بخش موبایل این شرکت اطلاع داده است تا خود را برای تصمیمی سخت آماده کنند.

حالا بنابر گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری رویترز، مایکروسافت یکی از سه واحد توسعه‌ی محصول خود در فنلاند را تعطیل کرده و ۲۳۰۰ نفر حاضر در آن را اخراج خواهد کرد. مایکروسافت دو واحد دیگر را در حال حاضر حفظ می‌کند؛ اما انتظار می‌رود در آن واحدها نیز شاهد اخراج‌هایی باشیم.

مایکروسافت در تلاش است تا جایگاهی مناسب و درخور را در بازار گوشی‌های هوشمند بدست آورد؛ اما با وجود ارائه‌ی گوشی‌های هوشمند باکیفیت، از رسیدن به هدف خود بازمانده است. این شرکت همچنین به تازگی اعلام کرده است که به عنوان بخشی از تغییرات زیرساختی خود گوشی‌های کمتری را نیز معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا مایکروسافت وینفون و لومیا را به جایگاه مناسب خواهد رساند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات