سامسونگ ۲۰۰ دستگاه گلکسی نوت 8 را به مسافران یک هواپیما هدیه داد

چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دفتر سامسونگ در اسپانیا در پاسخ به اعتماد و وفاداری کارابران به خط تولید نوت تعداد ۲۰۰ دستگاه گلکسی نوت ۸ را در یک هواپیما توزیع کرد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

شرکت سامسونگ که در جریان اتفاقات مربوط به گوشی بداقبال گلکسی نوت ۷ دچار مشکلات بسیاری شد، طی اقدامی جالب تصمیم گرفت از وفاداری طرفداران خود قدردانی کند. با توجه به آتش‌ گرفتن باتری چندین مورد از گوشی‌های گلکسی نوت ۷، در آن زمان تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی برای جلوگیری از این خطر ورود نوت ۷ به هواپیما رو ممنوع اعلام کردند؛ اما سامسونگ با گلکسی نوت ۸ توانست بازخورد بسیار خوبی از کاربران دریافت کند و این موضوع، اعتماد آن‌ها به سامسونگ و خانواده‌ی نوت را نشان می‌دهد.

دفتر سامسونگ در اسپانیا تصمیم گرفت اتفاقات ناخوشایند سال گذشته را به مردم یادآوری کند و از این طریق نسان دهد که گلکسی نوت ۸ چگونه توانست خاطرات بد مربوط به گلکسی نوت ۷ را از ذهن کاربران پاک کند. این شرکت تعداد ۲۰۰ دستگاه گلکسی نوت ۸ را به‌صورت رایگان بین مسافران یکی از پروازهای اسپانیا توزیع کرد.

مسافرین پرواز شبانه‌ی ایبریا از مادرید به کرونا احتمالا انتظار دریافت هدیه‌ای گران‌قیمت نداشتند. این حرکت غافلگیرکننده به دنبال شروع تبلیغات ایبریا برای گلکسی نوت ۸ انجام گرفت. روی جعبه‌ی این دستگاه‌ها متنی به اسپانیایی نوشته شده بود که ترجمه‌ی آن به شرح زیر است:

یک سال پیش از شما خواستیم که آن را خاموش کنید، امروز با آن به استقبال شما می‌آییم.

این یک یادآوری عجیب از سوی سامسونگ در خصوص واقعه‌ای بود که سال گذشته گریبان‌گیر آن شد. شاید عده‌ای استفاده‌ی سامسونگ از این اتفاق برای تبلیغ نسخه‌ی جدید را عجیب تلقی کنند؛ اما به هرحال مسافران پرواز یادشده به این موضوع توجهی نمی‌کنند. چه کسی است که دوست نداشته باشد یک گوشی هوشمند پرچم‌دار را به‌صورت رایگان دریافت کند؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات