صف خریداران گلکسی نوت 8 در بازار چارسو

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ گلکسی نوت 8 را از امروز به بازار ایران عرضه کرده است و از اوایل صبح مردم برای خرید این گوشی جلوی فروشگاه سامسونگ صف کشیده‌اند.
تبلیغات

سامسونگ طی مراسمی دیروز گلکسی نوت 8 را در ایران رونمایی کرد. سامسونگ فروش این گوشی را از امروز در تهران، تبریز و مشهد آغاز کرده و با توجه به شرایطی که برای خریداران در نخستین روز عرضه در نظر گرفته‌، با استقبال خوبی مواجه شده است.

مقاله‌های مرتبط:

سامسونگ از چند روز پیش اعلام کرد که از میان ۳۰۰ نفر اولی که برای خرید گلکسی نوت ۸ به شکل حضوری در فروشگاه‌های منتخب این شرکت ثبت‌نام کنند، به قید قرعه، ۴۰ نفر مشمول دریافت بن تخفیف شده و می‌توانند این گوشی را با تخفیف ویژه خریداری کنند؛ بر این اساس ۴ نفر اول، تخفیف یک میلیون تومانی، ۱۴ نفر بن تخفیف ۷۰۰ هزار تومانی و ۲۲ نفر بعدی بن تخفیف ۵۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند.

بر این اساس بیش از ۳۰۰ نفر از ساعات آغازین صبح امروز، جلوی فروشگاه سامسونگ صف کشیده‌اند تا در قرعه کشی شرکت کنند.

افراد پس از دریافت فرم ثبت‌نام علاوه بر پذیرایی، از این امکان برخوردار بودند که از بخش‌های مختلف فروشگاه سامسونگ دیدن کرده و از سرگرمی‌های این فروشگاه استفاده کنند.

این قرعه‌کشی تا ظهر امروز انجام شده و برندگان با در دست داشتن کارت شناسایی می‌توانند تا ساعت ۲۱ امشب گوشی خود را با تخفیف در نظر گرفته شده، تحویل بگیرند در غیر این صورت، بن تخفیف باطل شده و امکان استفاده از تخفیف برای آنها وجود ندارد.

صف خریداران گلکسی نوت 8
صف خریداران گلکسی نوت 8
صف خریداران گلکسی نوت 8
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات