تصویری باکیفیت از گوگل پیکسل 2 ایکس ال منتشر شد [بروزرسانی]

سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
در آستانه‌ی رونمایی رسمی گوگل از گوشی‌های جدید خانواده‌ی پیکسل، تصویری باکیفیت از پیکسل ۲ ایکس‌ال فاش شود.
تبلیغات

ایوان بلس، فاش‌کننده‌ی نام‌دار دنیای فناوری، دقایقی پیش و در شرایطی که تنها دو روز تا رویداد رونمایی رسمی گوگل از نسل دوم گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل باقی است، تصویری باکیفیت از نمای جلوی گوشی بدون‌ حاشیه‌ی پیکسل ۲ ایکس‌ال منتشر کرد.

در تصویر فاش‌شده گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال را می‌بینیم که در داخل یک کیس جا گرفته است و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، نمایشگر آن حاشیه‌های باریک و گوشه‌های گردی دارد. تصویر یادشده، وجود اسپیکرهای استریو و روبه‌جلو را نیز در پیکسل‌ ۲ ایکس‌ال تأیید می‌کند. این اسپیکرها در حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر قرار دارند.

پیکسل 2 ایکس ال

گفته می‌شود که برخلاف سال گذشته، سازنده‌ی گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال متفاوت خواهد بود و مدل‌های امسال به ترتیب به دست اچ‌تی‌سی و ال‌جی تولید خواهند شد. سران مانتین‌ویو گوشی‌های هوشمند جدید خود را در جریان رویدادی که روز چهارشنبه و ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود، رونمایی خواهند کرد.

چنانچه شایعات و گمانه‌زنی‌های در مورد دو گوشی جدید گوگل حقیقت داشته باشند، پیکسل ۲ ایکس‌ال نمایشگری خمیده با رزولوشن QHD و نسبت تصویر ۱۸:۹ خواهد داشت و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ وظیفه‌ی تأمین توان پردازشی مورد نیاز آن را بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود که گوگل یک باتری با ظرفیت ۳۵۲۰ میلی‌آمپر ساعت برای پیکسل ۲ ایکس‌ال در نظر گرفته است و آن را در دو نسخه‌ی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی و برچسب قیمتی ۸۴۹ و ۹۴۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد کرد.

بروزرسانی:

ایوان بلس به انتشار یک تصویر از گوشی هوشمند منتسب به پیکسل ۲ ایکس ال اکتفا نکرده و تصویر دیگری نیز منتشر کرده است که پنل جلوی این گوشی هوشمند را به‌روشنی نشان می‌دهد. همان‌طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، خبری از حاشیه‌های پیشین موجود در نسل پیشین پیکسل‌ها در این گوشی نیست و گوگل نیز از الگویی مشابه گلکسی اس ۸ و ال‌جی جی ۶ در طراحی گوشی خود استفاده کرده است.

پیکسل 2 ایکس ال
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات