هواوی: میت 10 یک گوشی هوشمند نیست

جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هواوی تیزر ویدیویی جدیدی را برای میت ۱۰ منتشر کرده است و در آن اشاره می‌کند که این محصول یک گوشی هوشمند نیست.
تبلیغات

هواوی امروز یک تیزر تبلیغاتی ویدیویی جدید منتشر کرده است که هدف از آن ایجاد هیجان بیشتر در بین علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند مورد انتظار سری میت ۱۰ است. در این ویدیو، هواوی در واقع استدلال می‌کند که میت ۱۰ «یک گوشی هوشمند» نیست و این محصول «یک ماشین هوشمند» است که مثل ما و برای ما می‌بیند، فکر می‌کند و یاد می‌گیرد.

در این ویدیو همچنین شاهد یک دوربین دوگانه‌ی پشتی و فریمی فلزی هستیم. البته وجود سیستم دوربین دوگانه‌ی پشتی در میت ۱۰ پیش از این در تعداد قابل توجهی از خبرها اعلام شده بود. بر اساس شایعاتی که تاکنون در مورد این محصول منتشر شده است، انتظار می‌رود هواوی سه دستگاه از سری میت ۱۰ معرفی کند. این سه دستگاه شامل میت ۱۰ معمولی، میت ۱۰ لایت و میت ۱۰ پرو هستند.

همان‌طور که قبلا گزارش شده است، گوشی‌های سری میت ۱۰ هواوی به لطف بهره بردن از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای جدید این شرکت چینی یعنی کرین ۹۷۰، به‌طور پیش‌فرض به قابلیت‌های هوش مصنوعی مجهز خواهند بود. طبق اعلام هواوی، کرین ۹۷۰ اولین تراشه‌ی موبایلی مبتنی بر هوش مصنوعی خواهد بود که از واحد اختصاصی پردازش عصبی بهره می‌برد. حال باید دید که وجود این قابلیت در گوشی‌های سری میت ۱۰ تا چه حد می‌تواند کاربردی واقع شود.

مسلما مشتاقیم که بدانیم گوشی‌های جدید سری میت ۱۰ در هواوی از نظر هوش مصنوعی و عملکرد کلی چه قابلیت‌هایی را ارائه خواهند داد. شرکت هواوی در تاریخ ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) محصولات جدید خانواده‌ی میت ۱۰ خود را رسما در شهر برلین معرفی خواهد کرد. شما می‌توانید برای آگاهی از خبرهای مربوط به این محصولات، صفحه‌ی هواوی میت ۱۰ در زومیت را دنبال کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات