احتمال معرفی اچ‌ تی‌ سی یو 11 پلاس با نمایشگر بدون حاشیه

جمعه ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
قرار است نسخه‌ی جدیدی از گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ با نام U11 Plus معرفی شود که از یک نمایشگر بدون حاشیه و نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد.
تبلیغات

با وجود اینکه روز گذشته شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در ازای دریافت ۱.۱ میلیارد دلار، بخشی از تجارت گوشی‌ هوشمند خود را به گوگل واگذار کرد؛ اما این به معنای پایان عمر گوشی‌های این شرکت نیست؛ چرا که مدیران اچ‌تی‌سی اعلام کردند محصولات این شرکت همچنان در آینده معرفی خواهند شد. در همین راستا اطلاعاتی از پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی به نام یو ۱۱ پلاس منتشر شده است که از بهره‌گیری این گوشی از نمایشگر بدون حاشیه با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ حکایت دارند.

یو ۱۱ پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی است که توانست نظر کارشناسان و کاربران را جلب کند. اکنون به نظر می‌رسد این غول تایوانی قصد دارد برای رقابت با محصولاتی چون گلکسی نوت ۸  و ال‌جی وی ۳۰، فبلت خود را با نام یو ۱۱ پلاس عرضه کند.

آخرین پرچم‌دار اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۷ همچون نسخه‌ی کوچک‌تر خود، از بدنه‌ی شیشه‌ای براق و کناره‌های حساس به فشار موسوم به Edge Sense بهره می‌برد. بر اساس شایعات جدید، یو ۱۱ پلاس به یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی بدون حاشیه با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ مجهز شده که ساخت شرکت ژاپن‌ دیسپلی است. نسبت تصویر این نمایشگر همانند گوشی‌های جی ۶ و وی ۳۰ ال‌جی، ۱۸:۹ خواهد بود.

از نظر سخت‌افزاری گوشی یو ۱۱ پلاس با مدل اصلی تفاوتی ندارد و از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تنها تفاوت اعمال‌شده، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی این دستگاه است که احتمالا به دلیل محدودیت‌های موجود، این تصمیم اتخاذ شده است. گفته می‌شود اچ‌تی‌سی یو ۱۱ پلاس ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد تا بتواند فروش نامناسب گوشی یو اولترا را جبران کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات