عرضه‌ گوشی هوشمند آنر با هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۸

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مدیر‌ برند آنر اعلام کرد که سال آینده‌ ۲۰۱۸ یک گوشی هوشمند پرچم‌دار مجهز به هوش مصنوعی از سری آنر وارد بازار خواهد شد.
تبلیغات

روز گذشته ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هواوی، در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از تراشه‌ی پرچم‌دار کرین ۹۷۰ رونمایی کرد؛ این مدل، اولین تراشه‌ای محسوب می‌شود که از هوش مصنوعی (AI) هم بهره می‌برد. در همین راستا جرج ژائو، رئیس شرکت آنر، اعلام کرد که قصد دارد سال آینده‌ی میلادی، یک گوشی پرچم‌دار مبتنی بر این تراشه وارد بازار کند.

آنر یکی از شرکت‌های تابعه‌ی هواوی محسوب می‌شود و به همین دلیل، گوشی‌های این شرکت معمولا از قطعات ساخت هواوی استفاده می‌کند. این موضوع سبب می‌شود که هزینه‌ی تولید سخت‌افزار و نرم‌افزار آن پایین بیاید و گوشی‌هایی با ارزش خرید بالا وارد بازار کند. این استراتژی در سال ۲۰۱۸ هم تغییر نخواهد کرد. در مصاحبه‌ی وب‌سایت AndroidPIT با ژائو در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، مشخص شد که این شرکت قصد دارد مدل آنر وی ۱۰ را سال آینده، با تراشه‌ی کرین ۹۷۰ و رابط کاربری EMUI 6 (مبتنی بر اندروید ۸)، وارد بازار کند. این ترکیب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، دقیقا شبیه پرچم‌دار آینده‌ی هواوی، یعنی میت ۱۰ است.

آنر جرج ژائو

آنر وی ۱۰ قرار است اوایل سال آینده‌ی میلادی به‌صورت رسمی معرفی شود. البته گوشی‌های آنر که پسوند «V» را یدک می‌کشند، تنها در بازار چین عرضه می‌شوند؛ بنابراین احتمالا مدتی پس از معرفی، مدل جهانی آن هم با نام آنر ۱۰ عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی‌های آنر چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات