گوشی میان‌رده آنر وی 9 پلی هواوی، ۱۵ شهریور معرفی خواهد شد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
برند «آنر» هواوی با انتشار تصویری رسمی، تأیید کرد که گوشی میان‌رده آنر وی ۹ پلی در ۱۵ شهریور ماه معرفی خواهد شد.
تبلیغات

مدتی پیش، تصاویری از گوشی جدید ساب‌برند «آنر» هواوی منتشر شد که گمان می‌رفت نسخه کوچک‌تر فبلت آنر وی ۹ با نام آنر وی ۹ لایت باشد؛ همان‌طور که احتمالاً مطلع هستید، این فبلت رده‌بالا در اوایل امسال به صورت رسمی معرفی شده است و نسخه دیگری از آن نیز با نام آنر ۸ پرو در بازار اروپا به فروش می‌رسد. با این‌حال، تصویر جدیدی منتشر شده است که مطابق با آن، انتظار می‌رود برند آنر هواوی، گوشی میان‌رده جدید خود را در اوایل ماه سپتامبر (اواسط شهریور) معرفی کند. میان‌رده جدید آنر، گوشی آنر وی ۹ پلی (Honor V9 Play) است که اخیراً در TENNA رؤیت شده بود.

ساب‌برند آنر با انتشار تصویر تبلیغاتی زمان عرضه میان‌رده جدید خود را تأیید کرده است و با توجه به این تصویر، آنر وی ۹ پلی در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور ماه) به صورت رسمی معرفی شود؛ این تاریخ، آخرین روز از برگزاری نمایشگاه IFA 2017 در شهر برلین است. با این‌حال، آنر وی ۹ پلی در آلمان معرفی نخواهد شد؛ برند آنر برای معرفی گوشی میان‌رده جدید خود، رویداد خبری را در کشور چین برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که آنر وی ۹ پلی به طور انحصاری در این بازار عرضه شود. حداقل در ابتدا، ممکن است آنر وی ۹ پلی عرضه محدودی داشته باشد و پس از گذشت چند هفته همانند آنر وی ۹، با نام متفاوتی به صورت جهانی به فروش برسد. 

آنر وی 9 پلی

با توجه به تصاویری که از آنر وی ۹ پلی در TENNA به‌دست آمده است، انتظار می‌رود این گوشی از بدنه فلزی برخوردار شده باشد؛ هرچند، بخشی از بالا و پایین پنل پشتی گوشی از جنس پلاستیک خواهد بود. باید اشاره کرد که آنر وی ۹ پلی برخلاف نسخه همتای بزرگ‌تر، فاقد دوربین دوگانه است و از یک شاتر به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده، آنر وی ۹ پلی به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد؛ با این‌حال، رزولوشن دوربین سلفی هنوز مشخص نشده است. حسگر اثرانگشت نیز در پنل پشتی و در زیر دوربین جای گرفته است.

آنر وی ۹ پلی، قرار نیست مانند آنر وی ۹ یک گوشی قدرت‌مند باشد؛ شرکت سازنده با ارائه آنر وی ۹ پلی با مشخصات فنی ضعیف‌تر، قیمت نهایی آن‌را برای عرضه به بازار کاهش داده است. در رابطه با مشخصات‌فنی آن، انتظار می‌رود آنر وی ۹ پلی به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده باشد؛ همچنین گمان می‌رود چیپ‌ست میان‌رده Kirin ۶۵۹ که در تعدادی از گوشی‌های میان‌رده هواوی از جمله نوا ۲ و نوا ۲ پلاس نیز استفاده شده است، قدرت پردازشی آنر وی ۹ پلی را تأمین کند. این در حالی است که همتای بزرگ‌تر آنر وی ۹ پلی که شرکت سازنده از آن در اوایل سال رونمایی کرد، به چیپ‌ست Kirin 960 مجهز شده است.

در رابطه با قیمت این محصول، باید اشاره کرد که قیمت فاش شده برای گوشی میان‌رده آنر وی ۹ پلی، ۱۴۹۹ یوآن (نزدیک به ۲۲۷ دلار) است. در حال‌حاضر، جزئیات بیشتری از آنر وی ۹ پلی ارائه نشده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات