آنر V9 با کرین 960 و پشتیبانی از تصاویر سه بعدی معرفی شد

سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
مطالعه 5 دقیقه
هواوی اولین پرچم‌دار خود در سال ۲۰۱۷ را با رونمایی از نسل دوم آنر وی 9 معرفی کرد که از قابلیت‌هایی نظیر کرین ۹۶۰ و حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی بهره می‌برد.
تبلیغات

در آستانه‌ی برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلونا، هواوی اولین پرچم‌دار خود در سال ۲۰۱۷ را رونمایی کرد. این گوشی هوشمند آنر وی ۹ نام دارد و نسل دوم از این گوشی هوشمند است که توسط این کمپانی رونمایی شده است. آنر وی ۹ را باید گوشی هوشمندی خواند که بین محصولات میان رده‌ی آنر و گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سری پی و میت قرار می‌گیرد. البته باید به این نکته اشاره کرد که با نگاهی به مشخصات فنی آنر وی ۹ به‌جرئت می‌توان این گوشی هوشمند را پرچم‌داری از سوی هواوی خواند.

همان‌طور که می‌دانید، هواوی اخیرا توجه ویژه‌ای معطوف طراحی گوشی‌های هوشمند خود کرده است. آنر ۸ و میت ۹ را باید دو گوشی هوشمند پرچم‌دار چشم‌نواز خواند که این کمپانی در سال ۲۰۱۶ رونمایی و راهی بازار کرده است. آنر وی ۹ را باید یکی دیگر از گوشی‌های هوشمندی خواند که بسیار زیبا است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، ضخامت این گوشی هوشمند ۶.۹۷ میلی‌متر است. هواوی برای افرادی که به زیبایی گوشی اهمیت می‌دهند، نسخه‌ی قرمزرنگی نیز تدارک دیده که ترکیب رنگ قرمز با باریک بودن گوشی، جلوه‌ی زیبایی به این گوشی هوشمند بخشیده است. از جمله‌ی سایر رنگ‌هایی که آنر وی ۹ عرضه خواهد شد، باید به طلایی، مشکی و آبی اشاره کرد.

آنر وی 9 هواوی

از جمله‌ی مشخصات فنی آنر وی ۹ هواوی باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی کرین ۹۶۰ با هشت هسته‌ی پردازشی در کنار حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی‌ هوشمند از حافظه‌ی داخلی با ظرفیت ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت بهره خواهد برد. نمایشگر در نظر گرفته‌شده برای این محصول ۵.۷ اینچ با رزولوشن 2K است.

تصاویر ثبت شده با آنر وی 9 هواوی

هواوی ظرفیت باتری وی ۹ را نیز افزایش داده است، به‌طوری‌که این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد، این در حالی است که باتری آنر وی ۸ ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. آنر وی ۹ مبتنی بر اندروید ۷.۰ نوقا و به همراه رابط کاربری EMUI 5.0 راهی بازار خواهد شد.

در مورد دوربین نیز هواوی از نسل سوم سنسور ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 بهره برده است که می‌توان تصاویر بوکه زیبایی با آن به ثبت رساند. دیافراگم باز این امکان را در اختیار دارندگان آنر وی ۹ قرار می‌دهد تا در محیط‌های کم‌نور نیز به ثبت تصاویر باکیفیت بپردازند. سنسور مونوکروم قرارگرفته روی آنر وی ۹ امکان جذب نور تا سه برابر بیشتر از حالت گذشته را فراهم می‌کند.

تصاویر ثبت شده با آنر وی 9 هواوی

هواوی آنر وی ۹ را به‌عنوان یک گوشی مدل‌ساز 3D معرفی کرده است. با بهره‌گیری از دوربین دوگانه در پشت گوشی به همراه فوکوس لیزری، آنر وی ۹ قادر است تصاویری سه‌بعدی ثبت کند و حتی می‌توان از آن برای انجام پرینت سه‌بعدی نیز استفاده کرد.

قیمت پایه‌ی آنر وی ۹ هواوی برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم ۳۷۷ دلار تعیین شده است. قیمت این گوشی هوشمند برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی ۴۳۶ دلار و نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی ۵۰۸ دلار تعیین شده است.

آنر V9
آنر V9
آنر V9
آنر V9
آنر V9
آنر V9
آنر V9
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات