تصویر رندر جدیدی از گلکسی نوت 8 خاکستری ارکیده منتشر شد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
تصویر رندر جدیدی از گلکسی نوت ۸ توسط ایوان بلس منتشر شده است که شایعات پیشین در مورد این مدل را تأیید می‏‌کند.
تبلیغات

شرکت سامسونگ تا چند ساعت دیگر از فبلت گلکسی نوت ۸ رونمایی خواهد کرد و این مدل به‌عنوان اولین گوشی شرکت سازنده با دوربین دوگانه وارد بازار می‌شود. به‌تازگی رندر جدیدی از گلکسی نوت ۸ سامسونگ توسط ایوان بلس منتشر شده است که عرضه‌ی این مدل را در رنگ خاکستری ارکیده تأیید می‎کند.

البته نوت ۸، تنها محصول سامسونگ با رنگ خاکستری ارکیده به شمار نمی‌رود؛ اگر به خاطر داشته باشید، این سازنده‌ی کره‌ای گوشی‌های پرچم‏‌دار گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را نیز پیش‌تر با رنگ مشابهی عرضه کرده بود. با این حال، به‌ نظر می‏‌رسد تفاوت‌های جزئی بین نسخه‌ی خاکستری ارکیده‌ی گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ وجود داشته باشد.

باید اشاره کرد که تصویر فبلت جدید سامسونگ در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی فاش شده است. با توجه به تصویر رندر تازه منتشرشده، حاشیه‌های موجود در اطراف نمایشگر گلکسی نوت ۸ خاکستری ارکیده مانند رنگ‌های دیگر، مشکی خواهد بود و البته، بخش مشکی دیگری نیز در پشت گوشی وجود دارد که برای جای‌گیری دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت، حسگر ضربان قلب و فلش LED در نظر گرفته شده است.

مانند آنچه پیش‌تر در رابطه با گلکسی نوت ۸ دیده‌ایم، تصویر تازه منتشرشده نیز تأیید می‌کند که فبلت جدید سامسونگ از طراحی بدون حاشیه، نمایشگر کشیده و دکمه‌ی اختصاصی S-Pen بهره می‌گیرد. گلکسی نوت ۸ با نمایشگر ۶.۳۳ اینچی Infinity Display همراه خواهد بود که رزولوشن صفحه‌نمایش، +QHD و نسبت ابعاد آن، ۱۸.۵ به ۹ است.

شرکت سازنده، فبلت گلکسی نوت ۸ را با تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام یا اکسینوس ۸۸۹۵ عرضه خواهد کرد؛ مدل مجهز به تراشه‌ی پرچم‏‌دار کوالکام، راهی بازار ایالات متحده می‌شود و در صورتی‌ که گلکسی نوت ۸ را در خارج از ایالات متحده سفارش دهید، نسخه‌ی مجهز به چیپ‌ست اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ برای شما فرستاده خواهد شد.

گلکسی نوت ۸، امشب ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران معرفی خواهد شد و بر اساس شایعات، پیش‌فروش آن به سرعت آغاز می‌شود. با این‌حال، اعلام شده است که برای خرید این مدل باید تا ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) منتظر بمانید.

برای افزایش احتمالی فروش گلکسی نوت ۸، سامسونگ هدایای ویژه‌ای برای کاربران در زمان پیش‌فروش پرچم‏‌دار جدیدش در نظر گرفته است. در ایالات متحده، خریداران یک کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به همراه پد شارژ رایگان یا دوربین Gear 360 دریافت خواهند کرد. در اروپا، داک DeX به همراه نسخه‌های پیش‌فروش شده گلکسی نوت ۸ ارائه خواهد شد که می‌تواند فبلت جدید سامسونگ را به یک رایانه تبدیل کند.

البته، Galaxy Note 8 به هیچ عنوان ارزان نخواهد بود؛ بر اساس شایعات، قیمت مدل پایه این فبلت نزدیک به ۹۵۰ دلار است و برای خرید قدرت‌مندترین نسخه از گلکسی نوت ۸ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، باید نزدیک به ۱۲۰۰ دلار پرداخت کنید. شرکت سامسونگ، گلکسی نوت ۸ را در سه مدل با ظرفیت ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد کرد؛ البته، فعلاً مدل ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۸ با فاش شدن تعدادی پوستر تبلیغاتی، تأیید شده است. تمامی این مدل‌ها به ۶ گیگابایت رم مجهز خواهند بود.

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات