تاریخ عرضه‌ گلکسی نوت 8 در یک پوستر تبلیغاتی ایتالیایی فاش شد

چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
با انتشار پوستر تبلیغاتی جدید گلکسی نوت ۸، تاریخ عرضه‌ی این گوشی در کشور ایتالیا مشخص شد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    سامسونگ امشب از نسل جدید فبلت هوشمند پرچم‌دار خود یعنی گلکسی نوت ۸ رسما رونمایی خواهد کرد و بدین ترتیب به ماه‌ها شایعه و خبرهایی که در مورد این دستگاه منتشر شده، است، خاتمه خواهد داد. رویداد معرفی نوت ۸ در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. در این رویداد مشخصات و جزئیات کامل محصول نامبرده مشخص و علاوه بر این، قیمت و زمان عرضه‌ی این دستگاه به بازار نیز توسط سامسونگ اعلام خواهد شد.

    بر اساس گزارشی جدید، سفارش این محصول در آمریکا از تاریخ ۲۴ آگوست (دوم شهریور) آغاز خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه از تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به بازار عرضه شود. البته احتمال دارد برنامه‌ی زمانی عرضه‌ی این فبلت در برخی از کشورهای اروپایی کمی متفاوت باشد. در برخی از گزارش‌ها اعلام شده است که علاقه‌مندان به خرید گلکسی نوت ۸ در تعدادی از کشورهای منتخب اروپایی می‌توانند از تاریخ ۲۳ آگوست نسبت به پیش‌خرید این محصول اقدام کنند. یک پوستر تبلیغاتی جدید از فبلت نوت ۸ به این مورد اشاره دارد که عرضه‌ی این دستگاه در کشور ایتالیا از تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این برنامه‌ی زمانی در مورد همه‌ی بازارهای اصلی اروپا صدق می‌کند یا نه.

    تاریخ عرضه‌ احتمالی گلکسی نوت 8

    پوستر مورد بحث این نکته را هم فاش می‌کند که پیش‌خرید‌کنندگان گلکسی نوت ۸ در کنار این محصول یک داک سامسونگ DeX به‌عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. البته پیش از این نیز شاهد اقدامی مشابه از جانب این غول کره‌ای بوده‌ایم و افرادی که پرچم‌داران فعلی این شرکت را پیش‌خرید کرده‌ بودند، یک عدد داک سامسونگ DeX به‌طور رایگان دریافت کردند. کاربرانی که قصد پیش‌خرید گوشی نوت ۸ را در آمریکا دارند، می‌توانند یک کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی ۲۵۶ گیگابایتی به همراه شارژر وایرلس و دوربین گیر ۳۶۰ را به دلخواه خود به‌عنوان هدیه‌ انتخاب کنند.

    هنوز در مورد قیمت گلکسی نوت ۸ هیچ اطلاع دقیقی در دسترس نیست؛ اما با توجه به شایعات و گزارش‌های پیشین، این محصول با قیمتی بالای ۱۰۰۰ یورو به فروش خواهد رسید.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات