مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت 8 با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعات بیشتری از قیمت گلکسی نوت ۸ منتشر شده است و به‌ نظر می‌رسد مدل رده‌بالای این گوشی ۱۲۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.
تبلیغات

قیمت رسمی و زمان عرضه گلکسی نوت ۸ هنوز اعلام نشده است، اما وب‌سایت IT Home خبر جدیدی منتشر و به این موضوع اشاره کرده است که مدل‌های مختلف گلکسی نوت ۸ با چه قیمتی عرضه خواهد شد. در همین رابطه، IT Home اعلام کرده است که فبلت جدید سامسونگ در سه مدل با ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی می‎شود و قیمت مدل‌های مختلف گلکسی نوت ۸، به شرح زیر است:

  • ۶ گیگابایت رم / ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۶۲۸۸ یوآن (۹۴۲ دلار)
  • ۶ گیگابایت رم / ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۰۸۸ یوآن (۱۰۶۲ دلار)
  • ۶ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: ۷۹۸۸ یوآن (۱۱۹۷ دلار)

با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، خبری از عرضه گلکسی نوت ۸ با ۴ یا ۸ گیگابایت رم نیست و به‌نظر می‌رسد شایعات پیشین مبنی بر عرضه نسخه «امپرر ادیشن» گلکسی نوت ۸ با هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه صحت نداشته باشد؛ البته، تنها بخشی از این شایعه اشتباه است زیرا شرکت سامسونگ نسخه گران‌قیمت فبلت پرچم‌دار جدیدش را با ۲۵۶ گیگابایت حافظه عرضه خواهد کرد.

در صورتی‌که اطلاعات فاش شده در مورد قیمت گلکسی نوت ۸ صحت داشته باشد، مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن به گران‌قیمت‌ترین گوشی سامسونگ مبدل خواهد شد. البته در شایعه جدید مشخص نشده است که در کدام بازارها، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گلکسی نوت ۸ عرضه می‌شود، اما شایعات پیشین به فروش محدود این مدل در کره جنوبی و چین اشاره می‌کنند.

گلکسی نوت ۸ به عنوان اولین گوشی سامسونگ، با دوربین اصلی دوگانه راهی بازار خواهد شد؛ براساس شایعات، سنسور‌های ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی فبلت جدید سامسونگ درنظر گرفته شده است.

پرچم‌دار جدید سامسونگ بسته به بازار عرضه، در دو مدل معرفی خواهد شد؛ گفته می‌شود برای عرضه در ایالات متحده، سامسونگ نسخه مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام را ارائه خواهد داد و در بازارهای دیگر، گلکسی نوت ۸ با چیپ‌ست اکسینوس ۸۸۹۵ به دست مشتریان خواهد رسید.

فبلت جدید سامسونگ، با نمایشگر ۶.۳ اینچی بدون حاشیه و کشیده عرضه خواهد شد. مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، گلکسی نوت ۸ به نمایشگری با رزولوشن +Quad HD مجهز می‌شود. هم‌چنین قلم S-Pen برای این فبلت در نظر گرفته شده است و انتظار می‌رود قابلیت‌های جدیدی برای قلم گلکسی نوت ۸ معرفی شود.

سامسونگ، فبلت پرچم‌دار جدید خود را ۲۳ آگوست (۱ شهریور) معرفی خواهد کرد و براساس شایعات، این مدل اواخر شهریور به‌صورت گسترده عرضه می‎شود. پیش‌فروش گلکسی نوت ۸ نیز از ۲۴ آگوست آغاز خواهد شد؛ شرکت سامسونگ به افرادی که فبلت جدیدش را پیش‌خرید کنند، یک داک DeX یا کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت و پد شارژ بی‌سیم به‌صورت رایگان هدیه خواهد داد. البته گفته می‌شود که داک DeX تنها برای پیش‌فروش گلکسی نوت ۸ در اروپا، در نظر گرفته شده است. 

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات