ال جی وی 30 به کنترل‌هایی شبیه دوربین DSLR مجهز می‌شود

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شایعات حاکی از آن هستند که گوشی ال‌جی وی ۳۰ به کنترل‌هایی شبیه به موارد ارائه‌شده در دوربین‌های دی‌اس‌ال‌آر مجهز خواهد بود.
تبلیغات

گوشی‌ هوشمند ال‌جی وی ۳۰ اواخر ماه جاری رسما معرفی خواهد شد و حالا یک سری جزئیات جدید در مورد این محصول منتشر شده است. بر اساس اطلاعات جدید، شرکت ال‌جی قصد دارد یک‌بار دیگر تجربه‌ی چندرسانه‌ای گوشی‌های سری وی خود را ارتقاء دهد. این شرکت کره‌ای این بار تصمیم گرفته است در تولید گوشی‌ هوشمند ال‌جی وی ۳۰، بر ویدیو و صوت بیشتر تمرکز کند. بر اساس گزارش‌ها، ال‌جی وی ۳۰ به یک دوربین با گشودگی دیافراگم f/1.6 (با یک لنز بسیار شفاف) مجهز خواهد شد. این دوربین همچنین از قابلیت جدید Cine Video و افکت‌های بزرگنمایی زنده پشتیبانی خواهد کرد.

افزون بر آنچه گفته شد، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ به قابلیت‌های گرافیکی و LG-Log نیز مجهز شود. شاید نام این دو قابلیت برای برخی از کاربران کمی ناآشنا به نظر برسد و به همین دلیل بد نیست اشاره کنیم که این قابلیت‌ها، باعث خواهند شد گوشی یادشده کنترل‌هایی شبیه به نمونه‌های موجود در دوربین‌های DSLR را در اختیار افراد قرار دهد که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ورودی‌های خاص و قابلیت‌های هیستوگرام اشاره کرد. این نوع ویژگی‌ها معمولا در دوربین‌های حرفه‌ای ارائه می‌شوند و مسلما وجود آن‌ها در یک گوشی‌ هوشمند برای افرادی که قصد دارند با موبایل خود عکس‌های باکیفیتی ثبت کنند، بسیار کاربردی خواهد بود. ال‌جی جی ۳۰ همچنین از فیلتر جدید های‌-فای دیجیتال و صدا‌های از پیش تنظیم‌شده بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای این محصول می‌توان به استریم های-فای و MQA اشاره کرد. این قابلیت‌ها باعث می‌شوند کاربر بتواند فایل‌های صوتی را با هر حجمی با های‌-فای استریم کند؛ حتی فشرده‌سازی اطلاعات با استفاده از استریم های-فای، باعث کاهش کیفیت تجربه‌ی کاربری نخواهد شد. بنا به گفته‌ی منبع این خبر، گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ همچنین امکان ضبط صدای های-فای را با استفاده از RAM (گیرنده و یک میکروفون) در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این ویژگی برای افرادی که قصد دارند با بهره گرفتن از گوشی ال‌جی وی ۳۰، صداهای مورد نظر خود را با استفاده از یک میکروفون جداگانه ضبط کنند بسیار مفید است.

گوشی هوشمند ال‌جی وی ۲۰ از قابلیت DAC پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود که نسل جدید این محصول یعنی ال‌جی وی ۳۰ نیز به سیستم جدید و پیشرفته‌ی Quad DAC مجهز خواهد شد. افزون بر این، برخی از مدل‌های گوشی مورد بحث به سیستم تنظیمات Bang & Olufsen مجهز خواهند بود. آنچه گفته شد، تقریبا تمام اطلاعاتی است که منبع این خبر به اشتراک گذاشته. این منبع همچنین اعلام کرده که گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ همانند ال‌جی وی ۲۰ یک ماشین چندرسانه‌ای خواهد بود. گوشی هوشمند ال‌جی وی ۳۰ در تاریخ ۳۱ آگوست معرفی خواهد شد و شرکت ال‌جی نیز مدتی قبل این موضوع را تأیید کرده است. ال‌جی همچنین تأیید کرده که این محصول به یک نمایشگر ۶ اینچی پی-اولد فول ویژن مجهز خواهد بود و علاوه بر این، حاشیه‌های این صفحه‌نمایش از حاشیه‌های ال‌جی جی ۶ باریک‌تر خواهند بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات