تصویر رندر رسمی ال جی وی 30 در کنار گلکسی اس 8 پلاس و جی 6

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندر رسمی وی ۳۰، گوشی پرچم‏دار جدید ال‌جی را به همراه گلکسی اس ۸ پلاس و ال‌جی جی ۶ به نمایش می‌گذارد.
تبلیغات

ال‌جی تأیید کرده است که پرچمدار جدید این سازنده از نمایشگر ۶ اینچی OLED با لبه‌های دارای انحنا و طراحی بدون حاشیه استفاده خواهد کرد. به‌تازگی، تصویر رندر رسمی ال‌جی وی ۳۰ منتشر شده است که این مدل را در کنار دو گوشی پرچمدار ۲۰۱۷ شرکت الجی و سامسونگ به نمایش می‏‌گذارد.

تصویر رندر جدید ال‌جی وی ۳۰، طراحی پنل جلوی پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی را فاش می‌کند. این تصویر، هم‌چنین منبع مناسبی است تا از تغییرات LG V30 نسبت به ال‌جی جی ۶ آگاه شویم و با کمی دقت، می‌توان به شباهت‌های موجود در طراحی LG V30 با گوشی‌های پرچم‏‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس پی برد.

با توجه به رندر فاش شده، ال‌جی وی ۳۰ با نمایشگر ۶ اینچی کمی‌ عریض‌ و کشیده‌تر از ال‏‌جی جی ۶ خواهد بود؛ طراحی کلی آن نیز، به گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ با نمایشگر ۶.۳ اینچی شباهت دارد. در ال‌جی وی ۳۰، حاشیه‌های اطراف نمایشگر کاهش یافته است؛ اما خبری از لوگوی شرکت ال‏‌جی در حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش نیست.

با توجه به این تغییرات، شرکت ال‌جی موفق شده است تا حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر ال‏جی وی ۳۰ را در مقایسه با ال‏جی وی ۲۰ کاهش دهد؛ ابعاد این گوشی از وی 20 نیز کوچکتر است؛ زیرا فاقد نمایشگر ثانویه خواهد بود. هم‌چنین، تصویر رندر به‌دست آمده شایعات گذشته مبنی بر معرفی پرچم‌دار جدید الجی در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) را تأیید می‌کند.

شرکت ال‌جی، وی ۳۰ را با نمایشگر دارای انحنا تولید خواهد کرد. مدتی پیش، تصویر رندر دیگری منتشر شد که بخشی از پنل جلوی پرچم‌دار جدید ال‌جی را به نمایش گذاشته بود؛ هرچند، ال‌جی نام گوشی پرچم‌دار جدید خود را اعلام نکرد. رندر جدیدی که به‌صورت غیررسمی از ال‌جی وی 30 منتشر شده است، با تصویر ارائه‌شده توسط شرکت سازنده مطابقت می‌کند.

وی 30 ال جی

ال‏جی وی ۳۰، گوشی پرچم‌دار جدید ال‌جی در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ خواهد بود و ال‌جی امیدوار است که این مدل، وضعیت نامساعد فروش گوش‌های هوشمندش را بهبود دهد. به‌همین منظور، علاوه‌‏بر عرضه‌ی ال‏‌جی وی ۳۰ با نمایشگر بدون حاشیه که در میان گوشی‏‌های پرچم‌دار رایج شده است؛ این گوشی رده‌بالا با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام و شش گیگابایت رم ارائه خواهد شد تا الجی وی ۳۰ به یکی از قدرت‌مندترین گوشی‌‏های پرچم‌دار امسال مبدل شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات