میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس با نمایشگر دوم در پشت گوشی رونمایی شدند

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
میزو از دو گوشی پرو ۷ و پرو ۷ پلاس رونمایی کرد که به دوربین دوگانه و صفحه‌ی نمایش دوم در پشت گوشی برای نمایش اعلان‌ها مجهز هستند.
تبلیغات

پس از آنکه در هفته‌های اخیر بارها شاهد انتشار اطلاعات و شایعاتی در رابطه با دو گوشی میزو ۷ و پرو ۷ پلاس از کمپانی چینی میزو بودیم، دقایقی پیش از این دو گوشی هوشمند رونمایی شد. میزو ۷ پرو و میزو پرو ۷ پلاس از بدنه‌ای فلزی بهره می‌برند. میزو در طراحی گوشی‌های هوشمند جدید خود با کمپانی‌ Frog که در این زمینه شهرتی جهانی دارد، همکاری کرده است. هر دو نسخه از پرچم‌دار جدید میزو از وجود صفحه‌ی نمایش دوم در پشت گوشی بهره می‌برند. این صفحه‌نمایش رنگی حساس به لمس است و قابلیت‌های متعددی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از نمایشگر دوم، کاربران می‌توانند به بررسی اعلان‌های خود یا در لیست موسیقی در حال پخش به جستجو بپردازند. حتی می‌توان نمونه‌ی کوچک‌شده‌ای از نمایشگر اصلی را در این صفحه‌ی نمایش دوم مشاهده کرد.

یکی از بهترین کاربردهای این نمایشگر کوچک که در پشت گوشی تعبیه شده، امکان مشاهده‌ی منظره‌ی عکاسی دوربین اصلی است. در واقع اگر بخواهید با استفاده از دوربین اصلی گوشی که در پشت قرار دارد، عکس سلفی بگیرید، نمایشگر دوم به کمک شما خواهد آمد و در کادربندی و ثبت یک تصویر خوب کمک خواهد کرد. دوربین دوگانه هر دو نسخه از وجود دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد؛ ضمن اینکه دوربین سلفی دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی است.

با وجود شباهت ظاهری، از نظر مشخصات فنی، میزو پرو ۷ و میزو پرو ۷ پلاس چندان شبیه به هم نیستند. صفحه‌ی نمایش میزو پرو ۷ اندازه‌ی ۵.۲ اینچی دارد و برادر بزرگ‌تر از نمایشگری با سایز ۵.۷ اینچ بهره می‌برد. رزولوشن نمایشگر میزو پرو ۷ فول اچ‌دی است، درحالی‌که رزولوشن نمایشگر میزو پرو ۷ پلاس qHD انتخاب شده است. میزو پرو ۷ از وجود تراشه‌ی هلیو P25 مدیاتک با پشتیبانی از پردازش‌های ۶۴ بیتی بهره می‌برند. این تراشه دارای هشت هسته‌ی پردازشی است. میزو پرو ۷ پلاس از وجود تراشه‌ی هلیو ایکس ۳۰ بهره می‌برد که یک تراشه ۱۰ هسته‌ای است.

میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس

هر دو نسخه از وجود کلید فیزیکی در پنل جلویی بهره می‌برند. میزو این کلید را mBack نام داده است. این کلید علاوه بر انجام وظیفه به‌عنوان کلید هوم، در حالت لمس القایی به‌عنوان کلید برگشت عمل می‌کند. ضمنا سنسور اثر انگشت نیز روی آن قرار گرفته است. از دیگر مشخصات فنی میزو پرو ۷ باید به پشتیبانی از دو سیم کارت، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. میزو پرو ۷ پلاس از وجود حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. باتری میزو پرو ۷ ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد؛ حال آنکه میزو پرو ۷ پلاس از وجود یک باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. هر دو نسخه از فناوری mCharge 4.0 برای شارژ پشتیبانی می‌کنند.

نظر شما در رابطه با جدیدترین محصولات میزو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات