گوشی‌هوشمند جدید شیائومی، ماه ژانویه معرفی می‌شود

دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی را باید پرشتاب‌ترین کمپانی تولید‌کننده‌‌ی گوشی‌های‌هوشمند در جهان خواند. این کمپانی در طول پنج سال عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌هوشمند را در چین و سومین تولیدکننده‌ی بزرگ جهان را به خود اختصاص داده است. مدیرعامل این کمپانی معرفی پرچمدار جدید شیائومی را در ماه ژانویه وعده داده است.
تبلیغات

 شیائومی در سال ۲۰۱۴ موفق به فروش ۶۰ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند شد. این کمپانی برای فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۵ برنامه‌ریزی کرده است. شیائومی در نظر دارد تا برای رسیدن به فروش ۱۰۰ میلیون تلفن هوشمند، در سال ۲۰۱۵ به بازار‌های جدید در آمریکای لاتین، روسیه و هندوستان وارد شود. شیائومی برای ورود به بازار‌های جدید در دو مرحله اقدام به جذب سرمایه کرده که در نهایت منجر به آن شده تا ارزش این کمپانی به ۴۵ میلیارد دلار افزایش یابد.

لی‌جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی با اشاره به انجام نوآوری‌های جدید در محصولات جدید خود، معرفی پرچمدار جدید خود را در ماه ژانویه وعده داد. وی  هدف شیائومی را عرضه‌ی خلاقانه‌ترین محصولات با مشخصات فنی بالا خواند.

پیش از این نیز اخباری در رابطه با برگزاری یک مراسم توسط شیائومی در پانزدهم ژانویه منتشر شده بود که با اظهارات لی‌جون می‌توان این مراسم را مخصوص معرفی نسل جدید پرچمدار شیائومی قلمداد کرد. می۴ آخرین نسل از این گوشی‌هوشمند است که تنها ۶ ماه از زمان معرفی آن می‌گذرد.

هرچند معرفی نسل جدید پرچمدار توسط شیائومی تنها پس از گذشت ۶ ماه از زمان عرضه‌ی نسل پیشین کمی دور از ذهن به‌نظر می‌رسد، اما نمی‌توان گزینه‌ی دیگری را برای معرفی متصور بود. انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره ببرد. استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 810 در این محصول کمی دور از واقعیت به نظر می‌رسد. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات