شایعه: گلکسی اس 8 با ویندوز 10 موبایل در مراسم بهار مایکروسافت معرفی خواهد شد

دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شایع شده که گلکسی اس ۸ مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل در دست تولید است.
تبلیغات

بر اساس شایعات جدیدی که از طرف منابع چینی منتشر شده است، شاید با همکاری سامسونگ و مایکروسافت شاهد عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل باشیم. از آنجا که مایکروسافت از فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس پشتیبانی کرده است، شاید این اقدام به‌نوعی تشکر سامسونگ از ردموندی‌ها باشد.

لازم به ذکر است که این شایعه در وب‌سایت نام‌آشنای چینی آی‌تی‌هوم منتشر شده است. در این وب‌سایت اعلام شده که این خبر از طرف منابع نزدیک به دو کمپانی سامسونگ و مایکروسافت به دست آمده است. منابع خبری این سایت به اطلاعات محرمانه‌ای دست یافته‌اند که وجود گلکسی اس ۸ مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل را تأیید می‌کند. گزارش شده است که سامسونگ و مایکروسافت در تاریخ ۲ می محصولی به نام گلکسی اس ۸ Ativ را در رویداد بهار مایکروسافت معرفی خواهند کرد.

باید اشاره کنیم که آی‌تی‌هوم پیش از این خبر مشابهی در مورد عرضه‌ی گوشی هوشمند شیائومی می ۴ با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل منتشر کرده بود که البته در نهایت چنین محصولی تولید نشد.

البته این بار یک اسکرین‌شات از گلکسی اس ۸ منتشر شده است که سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل روی آن اجرا می‌شود. البته نمی‌توان این عکس را مدرک مهمی برای وجود Galaxy S8 Ativ تلقی کرد. اگر با دقت به اسکرین‌شات توجه کنید، موارد سؤال‌برانگیزی چون شماره نسخه‌ی ۱۷۰۴ را مشاهده خواهید کرد.

بنابراین ساخت مدل ویندوز ۱۰ موبایل گلکسی اس ۸ فعلا در حد شایعه است و نمی‌توان با اطمینان از وجود چنین محصولی سخن گفت. اگر این مدل واقعی باشد، شرکت مایکروسافت در رویداد بهار قطعا آن را معرفی خواهد کرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا گلکسی اس ۸ با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات