مشخصات گوشی‌های 2015 هوآوی فاش شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی هواوی که در طول یکی دو سال اخیر جایگاه خود را در میان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دنیا باز کرده، ظاهرا در حال برنامه‌ریزی برای عرضه گوشی‌های پیشرفته‌ای در طول سال ۲۰۱۵ است و اطلاعات فاش شده از این محصولات، نشان از عزم جدی هواوی برای ادامه‌ی این روند در سال آینده دارد.
تبلیغات

وب‌سایت فون‌آرنا به‌تازگی به اسنادی دست یافته که در بر دارنده‌ی مشخصات فنی دستگاه‌های جدید هواوی است. پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت که با نام Ascend D8 معرفی می‌شود، با قیمت 800 دلاری، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی، پردازنده‌ی 64 بیتی Kirin 950 به همراه 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی خواهد داشت.

گوشی بزرگ‌تر هواوی که برای رقابت در بازار فبلت‌ها آماده‌ی نبرد می‌شود، Ascend Mate 8 نام دارد و قرار است به صفحه‌نمایش 2K و پردازنده‌ی Kirin 930 تجهیز شود. قیمتی که هواوی برای این گوشی در نظر گرفته 650 دلار است. ظاهرا چینی‌ها دستگاه دیگری به نام Ascend P8 نیز در برنامه سال آینده خود دارند. تصور می‌شود Ascend P8 در نمایشگاه CES ۲۰۱۵ در ماه ژانویه با صفحه‌نمایش 5 اینچی 1080p و چیپ Kirin 930 با 3 گیگابایت حافظه‌ی رم رونمایی شود. این دستگاه که واضح است برای پاسخگویی به نیاز سایر کاربران در نظر گرفته شده با قیمت 490 دلار عرضه خواهد شد.

بنابراین هواوی آمادگی لازم برای آغاز سال جدید میلادی را دارد و در تلاش است تمام سطوح بازار گوشی‌های هوشمند را تحت پوشش قرار دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات