نتیجه نظر سنجی: اکسپریا XZ پریمیوم سونی بهترین گوشی MWC 2017

یک‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی قبل از شما خواستیم از دید خود بهترین گوشی هوشمند کنگره جهانی موبایل امسال از انتخاب کنید که در نتیجه اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی بهترین گوشی MWC از دید کاربران زومیت شد.
تبلیغات

کنگره جهانی موبایل بارسلونا در سال 2017 شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند زیادی بود؛ اما شاید ستاره‌های این نمایشگاه اکسپریا ایکس زد پریمیوم، ال‌جی جی 6، هواوی پی 10 و گوشی‌های هوشمند و البته غیرهوشمند نوکیا بودند.

طی هفته‌ی گذشته از شما خواستیم تا از بین گوشی‌های معرفی شده، یکی را که از دید شما بهترین گوشی بوده انتخاب کنید. کاربران زومیت در بین گوشی‌های معرفی شده اکسپریا ایکس زد پریمیوم را بهترین گوشی دانستند.

سونی در این گوشی از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰×۲۱۶۰ استفاده کرده است. این نمایشگر از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. سونی به نمایشگر پرچم‌دار جدید خود، پشتیبانی از فناوری‌های اختصاصی خود را  نظیر TRILUMINOS Display ،X-Reality و Dynamic Contrast Enhancementt، اضافه کرده است.

سونی به‌صورت غیرمنتظره‌ای، پرچم‌دار جدید خود را به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز کرده است. اکسپریا ایکس‌زد از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد، ضمن آنکه امکان ارتقاء حافظه‌ی گوشی از طریق درگاه کارت حافظه‌ی میکرو‌اس‌دی وجود دارد. در گوشی جدید سونی یک باتری با ظرفیت ۳۲۳۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تأمین انرژی مورد نیاز قطعات آن را بر عهده دارد. برای اطلاع از جزئیات این گوشی می‌توانید به مطلب «نگاه نزدیک زومیت به گوشی اکسپریا XZ پریمیوم» مراجعه کنید.

در این نظرسنجی، ۲٫۹۶۸ رای به اسم اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی ثبت شد تا این گوشی پرچمدار با ۴۹.۸۹ درصد از آرا از دید کاربران زومیت بهترین گوشی‌ هوشمند معرفی شده در MWC 2017 باشد. در تصویر زیر می‌توانید سایر گوشی‌ها و تعداد آرا ثبت شده برای آن‌ها را مشاهده کنید:

نتایج بهترین گوشی 2017 در MWC
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات