نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به گوشی های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
نگاه نزدیک ویدیویی زومیت به گوشی‌های هوشمند نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 که اخیرا در MWC 2017 رونمایی شدند.
تبلیغات

شرکت نوکیا با همکاری اچ‌ام‌دی گلوبال، یک روز پیش از آغاز رسمی کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷، از گوشی‌های جدید خود با نام نوکیا ۵ و نوکیا ۳ رونمایی کرد و اعلام کرد گوشی هوشمند نوکیا ۶ نیز که پیش از این به صورت انحصاری در بازار چین عرضه‌ می‌شد، روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد. گوشی‌های هوشمند مورد بحث بسیار خوش‌ساخت هستند و نوکیا در ساخت آن‌ها از آلومینیوم سری ۶۰۰۰ استفاده کرده است، ضمن آنکه پوشش شیشه‌ای نمایشگر این گوشی‌ها از نوع گوریلا گلس است.

پنل به‌کاررفته در نمایشگر هر سه گوشی از نوع IPS LCD است. نوکیا ۶ به نمایشگری با ابعاد ۵.۵ اینچ و رزولوشن فول اچ‌دی مجهز شده است؛ در حالی که نمایشگرهای ۵.۲ و ۵.۰ اینچی نوکیا ۵ و نوکیا ۳ از رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برند. توان پردازشی نوکیا ۶ و نوکیا ۵ توسط پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰ تأمین می‌شود و حافظه‌ی رم این گوشی‌ها نیز به‌ترتیب ۳ و ۲ گیگابایت است. نوکیا در گوشی نوکیا ۳ از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MT6737 مدیاتک استفاده کرده است و این پردازنده را ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی می‌کند. ظرفیت باتری گوشی‌های نوکیا ۶ و نوکیا ۵ معادل ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است؛ اما باتری گوشی کوچک‌تر نوکیا ۳ ظرفیتی برابر با ۲۶۵۰ میلی‌آمپر ساعت دارد.

نمایندگان زومیت که در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ حضور دارند، ویدیوی نگاه نزدیکی از گوشی‌های نوکیا ۶، نوکیا ۵ و نوکیا ۳ تهیه کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود 360P  | دانلود 720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات