هواوی پی 10 با رم ۴ گیگابایتی در گیک بنچ رؤیت شد

چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مشخصات گوشی‌ هوشمند مورد انتظار هواوی پی ۱۰ در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شد.
تبلیغات

با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی دو گوشی‌ هوشمند هواوی پی ۱۰ و هواوی پی ۱۰ پلاس، تعداد خبرها در مورد این دو دستگاه بیشتر شده است. تاکنون شایعاتی در مورد قیمت این دو گوشی منتشر شده و همچنین با توجه به تصاویر رندر فاش شده از این محصولات، باعث شد کمپانی هواوی سرانجام سکوت خود را بشکند و رسما اعلام کند که در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفندماه) دو گوشی‌ هوشمند جدید معرفی خواهد کرد. حال با توجه به اطلاعاتی که به‌تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است، مشخصات و تصاویر رندر بیشتری از گوشی هواوی پی ۱۰ در دسترس قرار گرفته و علاوه بر این، داده‌های ارائه‌شده توسط بنچمارک مورد اشاره، مهر تأیید دیگری بر شایعات در مورد پرچم‌داران بعدی هواوی محسوب می‌شود.

huawei p10 geekbench

آنطور که از شواهد پیدا است، گوشی‌ هوشمند هواوی پی ۱۰ از ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد و سیستم‌عامل پیش‌فرض این دستگاه اندروید ۷ نوقا خواهد بود. در زیر می‌توانید تصاویر رندر جدید و البته غیر رسمی منتشرشده از گوشی‌ هواوی پی ۱۰ را مشاهده کنید.

هواوی پی ۱۰

از دیگر مشخصات فنی پیش‌بینی شده برای گوشی هوشمند مورد بحث، می‌توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی این محصول اشاره کرد. حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی هواوی پی ۱۰ نیز ۶۴ گیگابایت خواهد بود. این دستگاه همچنین از دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. انتظار داریم مدل بزرگ‌تر این گوشی هوشمند یعنی پی ۱۰ پلاس با صفحه‌نمایشی به ابعاد ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به بازار عرضه شود. با توجه به اطلاعات فاش شده در گیک‌بنچ، ظاهرا گوشی هوشمند هواوی پی ۱۰ از یک پردازنده‌ی هشت‌ هسته‌ای بهره خواهد برد.

برای اطلاعات بیشتر به جمع‌بندی زومیت از خبرها و شایعات هواوی پی ۱۰ مراجعه کنید.

نظر شما در مورد پرچم‌داران بعدی هواوی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات