تصاویر رندر جدیدی از هواوی پی 10 و پی 10 پلاس فاش شد

سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
طبق تصاویر رندر جدید، هواوی پی 10 پلاس دارای نمایشگری با لبه‌های منحنی است و از اسکنر اثر انگشت در پشت خود بهره می‌برد.
تبلیغات

به‌تازگی تصاویری منتشر شده است که در آن نه‌تنها می‌توان تصاویر رندر شده‌ای از هواوی پی 10 را مشاهده کرد، بلکه مدل پلاس این گوشی هوشمند نیز در این تصاویر قابل مشاهده است.

تاکنون تصاویر رندر زیادی از هواوی پی 10 منتشر شده که در آخرین آن‌ها به وجود سیستم صوتی ساخت یاماها و هارمان کاردون اشاره شده‌ است. اما آنچه در تصاویر جدید جلب توجه می‌کند، وجود تصاویری از هواوی پی 10 پلاس است.

پس از موفقیتی که هواوی میت 9 و هواوی میت 9 پرو برای کمپانی چینی هواوی داشتند، به نظر می‌رسد این کمپانی مصمم شده است تا پرچم‌دار جدیدش را نیز در دو مدل عرضه کند. مدل اول که هواوی پی 10 نام دارد، از یک صفحه فلت استفاده می‌کند و مدل دوم که هواوی پی 10 پلاس است، از نمایشگری با لبه‌های منحنی بهره می‌برد.

هر دو مدل از ترکیب دوربین دوگانه ساخت لایکا در پشت خود استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی میان این دو گوشی هوشمند در صفحه نماشگر فلت و نمایشگری با لبه‌های منحنی است. البته در کنار نمایشگر، تفاوت‌های جزئی دیگری وجود دارند که برای مثال می‌توان به جایگاه اسکنر اثر انگشت اشاره کرد. در هواوی پی 10 پلاس، اسکنر اثر انگشت در پشت این گوشی هوشمند جای گرفته است؛ اما در هواوی پی 10، در جلوی دستگاه قرار گرفته است.

در پشت هواوی پی 10 پلاس می‌توان مشاهده کرد که فلش این گوشی هوشمند طراحی دایره‌ای شکل استفاده دارد که در نوع خود جالب است. شماره‌ی مدل پی 10، VTR-AL00 و شماره‌ی مدل پی 10 پلاس VIC-AL00 است.

روزنه‌های موجود در جلوی هواوی پی 10 پلاس نیز نسبت به پی 10 متفاوت است که می‌تواند به معنای وجود یک اسکنر عنبیه در کنار دوربین جلو و PDAF باشد. انتظار می‌رود هواوی پی 10 به همراه مدل پلاس آن در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شود.

رندر هواوی پی 10 پلاس
رندر هواوی پی 10 پلاس
رندر هواوی پی 10
رندر هواوی پی 10
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات