هواوی میت 9 به زوم دیجیتال ۱۰ برابری مجهز می‌شود

یک‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد هواوی به امکانات موجود در دوربین میت ۹ بسنده نکرده و امکان زوم ۱۰ برابری دیجیتالی را نیز به پرچمدار خود اضافه کرده است.
تبلیغات

هواوی امسال از دوربین‌ دوگانه‌ی لایکا برای P9 استفاده کرد و احتمالاً به دنبال موفقیت این گوشی بود که تصمیم به انتشار آخرین پرچم‌دار خود با دوربین مشابه لایکا گرفت. حتی سایز پیکسل Mate 9 نیز مشابه دوربین‌های نسخه‌ی P9 است.

همان‌طور که قبلاً در زومیت خواندید، دوربین میت ۹ به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی RGB و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم مجهز است که لنز ۲۰ مگاپیکسلی، تنها قادر به ثبت تصاویر سیاه‌و‌سفید است و بهره‌گیری از افکت بوکه (bokeh) را میسر‌ می‌سازد.

این دوربین مجهز به زوم اپتیکال ۲ برابری، زوم دیجیتال ۶ برابری، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، f/2.2، فوکوس دیجیتالی ۴ به ۱ و قابلیت ضبط تصاویر 4K UHD است.

huawei-mate-9-camera

اما اکنون هواوی یک آپدیت نرم‌افزاری جدید را برای میت ۹ تدارک دیده‌ است. آخرین آپدیت تحت نسخه‌ی MHA-AL00C00B153 منتشر شده و قابلیت‌های  جدیدی را برای این پرچم‌دار به ارمغان می‌آورد.

به نظر می‌رسد برجسته‌ترین ویژگی این آپدیت، تجهیز لنز میت ۹ به زوم دیجیتالی ۱۰ برابری است که قدرت‌نمایی این دوربین دوگانه را بیش از پیش به رخ می‌کشد.

این آپدیت همچنین بهینه‌سازی drawer desktop و زمان بارگذاری برخی از پردازش‌های اصلی را جهت ارتقاء عملکرد بهینه‌ی پرچم‌دار به همراه خواهد داشت.

به‌علاوه، این آپدیت آخرین پچ امنیتی گوگل را نیز روی میت ۹ به اجرا درمی‌آورد.

نظر شما در مورد تجهیز دوربین میت ۹ به زوم ۱۰ برابری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات