مشکل نرم افزاری Nokia Lumia 800 باعث مصرف شدید باتری می شود

سه‌شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا، پس از دریافت شکایات متعدد از کاربران Lumia 800، تحقیقاتی را در این زمینه انجام داد و در نهایت متوجه مشکل نرم افزاری در برخی از این گوشی ها شد. این شرکت فنلاندی قول داده به زودی با ارائه به روز رسانی نرم افزای، این مشکل را مرتفع سازد. همچنین این امکان را فراهم کرده که در صورت مشکل دار بودن گوشی بتوان آن را تعویض نمود.
تبلیغات

نوکیا طی بیانیه ای اعلام کرده که متوجه مشکلی مربوط به مصرف انرژی در اولین سری گوشی های Lumia 800 شده است و به زودی این مشکل را رفع خواهد کرد.

بنا به بیانیه نوکیا، برخی مشتریان گزارش داده اند، ابزاری که مقدار باتری را نمایش می دهد در بعضی از این مدل گوشی ها میزان ظرفیت باتری را پایین تر از حد انتظار نشان می دهد. بر اساس همین گزارشات نوکیا به سرعت شروع به تحقیق کرد و متوجه شد که باتری ها خودشان مشکلی ندارند. سپس با تحقیقات بیشتر نتیجه گیری شد که این موضوع، یک مشکل نرم افزاری است که به سادگی قابل حل است و در مدل دیگر ویندوز فون نوکیا یعنی Lumia 710 چنین مشکلی وجود ندارد.

انتظار می رود در اوایل 2012 بسته به روز رسانی برای حل این مشکل ارائه شود. با این حال برای کسانی که صبر کمتری دارند و نمی خواهند تا ارائه به روز رسانی نوکیا صبر کنند، این امکان وجود دارد تا گوشی خود را تعویض نمایند. اگر هم اکنون یک گوشی Lumia 800 دارید، راهی برای تشخیص این مشکل وجود دارد. برای آن که چک کنید که آیا دستگاه شما نیز این مشکل را دارد یا خیر، ابتدا ##634# را شماره گیری کنید و بعد نوشته های نمایش داده شده را accept کنید. سپس از لیست گزینه ها، Battery Status را انتخاب کنید. حال می توانید مشخصات باتری خود را مشاهده کنید. اگر ظرفیت حالت شارژ کامل کمتر از 1000mAh بود، پس گوشی شما مشکل دارد.

تولیدات جدید این مدل نوکیا این مشکل را ندارند. با این حال نوکیا از مشتریان خود خواسته است در صورتی که با هر مشکل فنی مواجه شدند و یا سوالی در این زمینه برایشان پیش آمد، برای پشتیبانی بیشتر با بخش خدمات پس از فروش این شرکت تماس بگیرند.

منبع: Phonearena

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات