آیفون 8 به دوربین دوگانه با فوکوس خودکار و لرزش‌گیر دوگانه مجهز خواهد شد

جمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تحلیل‌گران معتقدند آیفون 8 به سیستم دوربین دوگانه و دو لرزش‌گیر مجهز خواهد شد.
تبلیغات

بی‌شک خیلی‌ها منتظر آیفون 8 هستند که قرار است با طراحی و مشخصات فنی انقلابی، سال آینده به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون معرفی شود. پس انتشار روزانه‌ی شایعات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون پرچم‌دار سال آینده‌ی اپل خیلی عجیب نیست.

استفاده از دوربین دوگانه در گوشی‌های پرچم‌دار به امری متداول تبدیل شده است و اپل نیز با دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس اولین گام را در این زمینه برداشت. حالا یکی از تحلیل‌گران مشهور اعلام کرده است که پرچم‌دار ۲۰۱۷ اپل یا آیفون 8 به لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس خودکار مجهز خواهد شد. او معتقد است که این تصمیم باعث می‌شود کیفیت تصاویر نهایی و میزان زوم اپتیکال پیشرفت خوبی داشته باشد. به نظر او هر دو دوربین دارای لرزش‌گیر اپتیکال خواهند بود.

گفته می‌شود آیفون 8 دارای نسخه‌ی ۵.۱ یا ۵.۲ اینچی با نمایشگر OLED و یک نسخه‌ی ۵.۵ اینچی با صفحه نمایش LCD خواهد بود. مینگ چی کو به این موضوع اشاره کرده است که هر دو نسخه به دوربین و لرزش‌گیر دوگانه مجهز می‌شوند. با این وجود همچنین این تحلیل‌گر می‌گوید نسخه‌ی ۴.۷ اینچی با دوربین تکی معرفی می‌شود ولی به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز خواهد شد.

لنز ۶ لایه و تله‌فوتو روی هر سه مدل نصب می‌شود که به گفته کو وظیفه‌ی تأمین آن‌ها بر عهده‌ی یکی از تأمین‌کنندگان اپل به نام Largan Precision است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات