تصاویر رندر گوشی D1C نوکیا فاش شد: 3 گیگابایت رم و اندروید 7 نوقا

یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد نوکیا خود را برای بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند آماده می‌کند. تصاویر جدید فاش شده، گوشی میان‌رده‌ی این شرکت را نشان می‌دهند.
تبلیغات

انتظار داریم نوکیا در سال ۲۰۱۷ و پس از اتمام محدودیت معرفی گوشی با برند خود، دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند بازگردد. طی هفته‌های گذشته اطلاعاتی از گوشی نوکیا با نام D1C فاش شده بود و البته این گوشی بنچمارک‌های انتوتو و گیک‌بنچ را نیز پشت سر گذاشته و برخی مشخصات آن از جمله مجهز بودن به اندروید 7 نوقا نیز فاش شده است.

امروز نیز شاهد فاش شدن تصاویر رندری از این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین هستیم. بنابر این تصاویر D1C در رنگ‌های طلایی، مشکی و سفید روانه‌ی بازار خواهد شد. رنگ طلایی این گوشی دارای حسگر اثر انگشت نیز است ولی بقیه‌ی رنگ‌ها حسگر اثر انگشت ندارند. این موضوع خود دلیلی است تا از صحت تصاویر فاش شده اطمینان نداشته باشیم.

بنابر اطلاعاتی که توسط انتوتو فاش شده این گوشی دارای صفحه نمایش با رزولوشن فول اچ‌دی بوده و پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰ قدرت پردازشی آن را تامین می‌کند. ۳ گیگایابت رم، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و دو دوربین ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی از دیگر مشخصات فاش شده‌ی این گوشی هستند. 

این گوشی در بهترین حالت میان‌رده است و احتمالا انتظارات از نوکیا را برآورده نکند اما بازگشت این شرکت به بازار گوشی‌های هوشمند خود خبری بسیار خوب است.

Nokia D1C
Nokia D1C
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات