تمهیدات گوگل برای مهاجرت کاربران آیفون به گوشی های پیکسل

پنج‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
گوگل برای رقابت با اپل کاملا جدی است و می‌خواهد کاربران آیفون‌های این شرکت را نیز به سمت گوشی‌های پیکسل خود بکشد.
تبلیغات

گوشی‌های پیکسل گوگل به طور جدی قصد رقابت با آیفون‌های اپل را دارند و غول موتورهای جستجو نیز تمام تلاش خود را می‌کند تا کاربران آیفون به سمت گوشی‌های این شرکت کشیده شوند. گوگل برای این کار راهنمای کاملی را نیز ارائه داده تا کابران آیفون‌های اپل به راحتی به گوشی‌های پیکسل گوگل کوچ کنند.

برای این کار باید آیفون یا آیپدی که دارای سیستم عامل iOS 8 یا بالاتر است را به گوشی پیکسل با استفاده از آداپتور سوئیچ سریع گوگل متصل کنید. گوگل البته از شما می‌خواهد تا ابتدا iMessage را غیرفعال کنید و پس از آن کافی است تا وارد حساب کاربری گوگل خود شده و تصمیم بگیرید که چه محتوایی را می‌خواهید به گوشی پیکسل خود انتقال دهید.

کاملا واضح است که گوگل علاقه دارد، کاربران رو به خرید گوشی‌های پیکسل بیاورند اما راغب کردن کاربران به استفاده از گوشی‌ ساخت گوگل بسیار سخت‌تر از ساخت گوشی با روشی است که اپل طبق آن عمل می‌کند. با توجه به فروش نه چندان چشمگیر نکسوس‌ها در گذشته به نظر می‌رسد کار گوگل چندان آسان نیست ولی با این حال اگر قصد مهاجرت از آیفون‌های اپل به پیکسل‌های گوگل را دارید در این راه به مشکلی برنخواهید خورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات