اندروید 7 نوقا برای نکسوس 6 منتشر شد

سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌ هوشمند نکسوس ۶ نیز سرانجام بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت کرد.
تبلیغات

آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا از مدتی قبل برای دستگاه‌های سری نکسوس عرضه شده و حتی محصولی چون ال‌جی وی ۲۰ نیز با این نسخه از اندروید روانه‌ی بازار شده است. اما برخی از دستگاه‌های نکسوسی هنوز هم این بروزرسانی را دریافت نکرده‌اند چراکه مشکلاتی با آپدیت مذکور داشتند. در هرحال به نظر می‌رسد که نکسوس ۶ نیز نهایتا اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت کرده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا کمی بیشتر در مورد جزئیات این بروزرسانی صحبت کنیم.

گوگل تاکنون هیچ‌گاه توضیح نداده که چرا آپدیت نوقا برای نکسوس ۶ و نکسوس ۹ مدل LTE با تاخیر همراه بوده، اما شایعاتی در این مورد منتشر شده که بیان می‌دارند، این تاخیر به دلیل مشکلات خالی شدن باتری بوده است. مشکل یاد شده هرچه که بوده ظاهرا گوگل آن را رفع کرده زیرا کاربران گزارش‌هایی از ارائه‌ی آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا روی نکسوس ۶ ارائه داده‌اند. نکته‌ی جالب در مورد این گزارش‌ها این است که هیچ‌یک از این افراد در برنامه‌ی توسعه‌دهندگان اندروید ثبت نام نکرده‌اند. شماره‌ی بیلد این بروزرسانی NBD90Z اعلام شده و حجم آن نیز حدود ۸۶۰ مگابایت است. بنابراین پیش از اقدام به بروزرسانی بهتر است از خالی بودن فضای مورد نیاز در دستگاه خود اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نصب این آپدیت کنید.

اگر شما نیز از دارندگان نکسوس ۶ هستید و این آپدیت به صورت OTA در دستگاه‌تان ظاهر نشده، می‌توانید فایل‌های ایمیج آن را که گوگل رسما منتشر کرده روی دستگاه خود فلش کنید. اما تا کنون در مورد نکسوس ۹ مدل LTE هیچ گزارشی مبنی بر دریافت برزورسانی اندروید ۷.۰ نوقا اعلام نشده است. برای دانلود فایل‌های فکتوری ایمیج این آپدیت اینجا و برای دریافت ایمیج OTA اینجا کلیک کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات