تصاویری از دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال فاش شد

سه‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر رندر جدید از دو گوشی‌هوشمند امسال گوگل موسوم به پیکسل و پیکسل ایکس‌ال فاش شد که لانچر جدید و طراحی متفاوت پشت گوشی را نشان می‌دهند.
تبلیغات

پاییز هر سال برای طرفداران اندروید زمان بسیار خوش‌آیندی محسوب می‌شود چراکه همیشه در این بازه از سال شاهد انتشار نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایلی گوگل و نیز سخت‌افزارهای جدید اندرویدی این کمپانی هستیم. البته که محصولات سخت‌افزاری گوگل پیش از این توسط شرکت‌های مختلفی چون سامسونگ، ال‌جی یا هواوی تولید شده‌اند. اما به نظر می‌رسد شرایط در سال جاری کمی متفاوت بوده و گوگل محصولاتی را معرفی خواهد کرد که عبارت Made By Google بر روی آن‌ها درج شده است. گوشی‌های هوشمند امسال گوگل سیستم‌عامل اندروید خالص را اجرا کرده و نام آن‌ها پیکسل و پیکسل ایکس‌ال خواهد بود. با نزدیک شدن به زمان معرفی رسمی این دو دستگاه، شایعات و اخبار مختلفی منتشر شده که تا حدودی مشخصات این دو دستگاه را اعلام می‌کنند.حالا هم چند تصویر رندر جدید از این دو محصول فاش شده که با مشاهده آن‌ها می‌توانیم به خوبی شکل و شمایل احتمالی گوشی‌های امسال گوگل را ببینیم. در ادامه با زومیت همراه باشید.

پیکسل گوگل

رندرهای جدید مورد اشاره توسط حساب کاربری @iamanif در توییتر منتشر شده‌‌ و ظاهر گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس‌ال را به صورت سه‌بعدی به ما نشان می‌دهند. این توییت همچنین در Reddit هم بازنشر شده است. البته نمی‌توان گفت ظاهر دو دستگاه یاد شده دقیقا مشابه این رندرها باشد اما تا حدی می‌توان دریافت گوشی‌های جدید گوگل که در هفته‌ی آینده رسما معرفی خواهند شد چه ظاهری خواهند داشت. طراحی استفاده شده برای این رندرها که فقط بخش پشتی دو دستگاه مورد بحث را به ما نشان می‌دهند ظاهرا برآیندی از چند رندر اخیری است که به تازگی از این دو گوشی منتشر شده بود. باید اشاره کنیم که احتمالا شکل نهایی این دو دستگاه به سادگی این رندرها نخواهد بود. در توییت یاد شده توضیح مختصری نیز نوشته شده که بیان می‌دارد این محصولات توسط اچ‌تی‌سی تکمیل شده و توسط گوگل مورد تایید قرار گرفته‌اند. این توضیح یعنی کمپانی اچ‌تی‌سی آزادی عمل زیادی در طراحی این گوشی‌های‌هوشمند داشته است. همچنین شکل یک G در پشت این دو محصول به چشم می‌خورد که البته احتمال داده می‌شود محصول نهایی شامل چنین ویژگی ظاهری‌ نباشد.

مهم نیست که این رندرها آخرین رندرهای دو گوشی‌هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس‌ال باشند یا نه چراکه به زودی شاهد رونمایی رسمی از این دو محصول خواهیم بود و سیل شایعات در این مورد نهایتا خاتمه خواهد یافت. از جمله برخی از مشخصات احتمالی دو گوشی‌هوشمند مورد بحث می‌توان به دوربین‌های ارتقا یافته و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ یا ۸۲۱ اشاره کرد. علاوه بر این گفته شده که پیکسل و پیکسل ایکس‌ال اولین گوشی‌های هوشمندی خواهند بود که از Daydream پشتیبانی می‌کنند. در هرحال، مطمئنا کمی صبر بیشتر برای رسیدن به زمان معرفی رسمی این دو دستگاه ارزشش را خواهد داشت.

رندر گوشی پیکسل ایکس ال

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات