تصویر رندر گوشی اچ تی سی بولت نشان از حذف درگاه هدفون دارد

پنج‌شنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندر جدیدی از گوشی اچ‌تی‌سی بولت (HTC Bolt) رویت شده که با توجه به آن پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این دستگاه حذف شده است.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته خبری منتشر شد که بر اساس آن، اعلام شده بود اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی دستگاه جدیدی است و احتمالا قصد دارد این محصول را توسط اپراتور اسپرینت در آمریکا عرضه کند. این گوشی که اچ‌تی‌سی بولت نامیده شده، به نوع یادآور گوشی‌هوشمند تاندربولت سال ۲۰۱۱ است. حالا رندر جدیدی از این محصول منتشر شده است که به خوبی طراحی HTC Bolt را نشان می‌دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.

همانطور که در تصویر بالای مطلب مشاهده می‌کنید، طراحی کلی گوشی‌هوشمند بولت بسیار به گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی ۱۰ شباهت دارد و جنس بدنه‌ی آن تماما از فلز است. علاوه بر این، محل قرارگیری خطوط آنتن و نیز سنسور اثرانگشت در بخش جلویی به HTC 10 شباهت زیادی دارد. برخی از اجزای این گوشی از جمله فلش دوربین در بخش پشتی، نسبت به پرچمدار کنونی این شرکت تایوانی کمی جابجا شده‌ است، اما حتی با وجود این تفاوت‌ها، احتمال دارد خیلی از کاربران این محصول را با اچ‌تی‌سی ۱۰ اشتباه بگیرند.

شاید افراد تیزبین (یا افرادی که این مطلب را با دقت و تا انتها می‌خوانند) به این نکته پی برده‌ باشند که علاوه بر فوکوس خودکار لیزری، در گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی بولت یک ویژگی کم است. جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این دستگاه دیده نمی‌شود و بنابراین اچ‌تی‌سی احتمالا از قبل تصمیم گرفته تا این بخش را از محصول خود حذف کند، دقیقا همانند کاری که اپل با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس خود کرد. اما قضاوت در مورد اینکه حذف درگاه یاد شده اقدامی مثبت است یا منفی را به خود شما واگذار می‌کنیم.

متاسفانه هنوز جزئیاتی در مورد گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی Bolt نمی‌دانیم و علاوه بر این قیمت این محصول نیز هنوز اعلام نشده و نیز مشخص نیست که عرضه آن فقط به صورت انحصاری توسط اپراتور اسپرینت خواهد بود یا خیر. گفته شده که تاریخ معرفی رسمی این محصول احتمالا ۱۸ اکتبر خواهد بود چراکه این تاریخ بر روی نمایشگر تصویر رندر دستگاه مورد اشاره دیده می‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات