اطلاعاتی در مورد گوشی هوشمند گوگل مارلین در گیک بنچ رویت شد

دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به تازگی اطلاعاتی در مورد گوشی‌هوشمند گوگل مارلین (Google Marlin) در بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده و بر اساس این اطلاعات گفته شده که پیکسل ایکس‌ال در واقع همان مارلین است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی‌هوشمند گوگل پیکسل ایکس‌ال (Pixel XL) اخیرا در بنچمارک معروف گیک‌بنچ رویت شد. بر اساس این اطلاعات، جزئیاتی در مورد بخش‌های مختلف محصول یاد شده بدست آمده که این موضوع را تایید می‌کند. بنابراین ایکس‌ال در واقع کد نام گوشی‌هوشمند مارلین است و از آنجا که در چند ماه اخیر، اخبار مختلفی در مورد دو گوشی‌هوشمند مارلین و سلفیش منتشر شده، چندان جای تعجب نیست که حالا جزئیات بیشتری در مورد این محصولات اعلام شود. با وجود اینکه اطلاعات مشخص شده از جانب بنچمارک گیک‌بنچ، با شایعه‌ی اخیر منتشر شده در ۳۱ آگوست در مورد گوشی مورد بحث همخوانی دارد، اما متاسفانه این اطلاعات، هنوز کامل نیست و تمام جزئیات در مورد این محصول مشخص نشده است. اما در هر حال اکنون یکسری از مشخصات فنی گوشی‌هوشمند Pixel XL در دسترس قرار گرفته است.

در بنچمارک یاد شده، نامی از پیکسل ایکس‌ال برده نشده و به جای آن نام گوگل مارلین به چشم می‌خورد. در واقع پیکسل‌ ایکس‌ال یک نام جدید است که برای اولین بار طی شایعه‌ی منتشر شده در جمعه‌ی گذشته دیده شد. بر اساس این شایعه‌ گفته شده بود که این نام به جای نام نکسوس برای گوشی‌هوشمند امسال گوگل در نظر گرفته شده است. بر اساس اطلاعاتی که توسط بنچمارک ارائه شده، این گوشی‌هوشمند سیستم‌عاملی با شناسه‌ی NMR1 را اجرا خواهد کرد که این نام یعنی دو محصول جدید گوگل از اندروید ۷.۰ نوقا بهره خواهند برد.

در اطلاعات منتشر شده توسط گیک‌بنچ، همچنین مشخص شده که گوشی‌هوشمند گوگل مارلین از یک پردازنده‌ی ساخت کوالکام بهره خواهد گرفت که شامل چهار هسته‌ی پردازشی با فرکانس کاری ۱.۵۹ گیگاهرتز است. پیش از این نیز جزئیاتی که در مورد چیپ‌ست پردازشی محصول مورد بحث اعلام شده بود، به چنین پردازنده‌ای اشاره داشت. اما در لیست مشخصات این دستگاه در بنچمارک مورد اشاره، دقیقا به مدل پردازنده اشاره نشده اما شایعات مختلف حاکی از آن است که این چیپ همان اسنپدراگون ۸۲۰ است که البته در این مورد می‌توان گفت که این شایعات به احتمال زیاد صحت دارند. از دیگر اطلاعات اعلام شده در مورد گوشی‌هوشمند مارلین (پیکسل ایکس‌ال) استفاده از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم در این محصول است، علاوه بر اینکه گوگل تصمیم گرفته از نام جدیدی برای محصولات امسال خود استفاده کند، این کمپانی همچنین اعلام کرده که پیکسل و پیکسل ایکس‌ال در روز ۴ اکتبر معرفی خواهند شد. اما گوگل به همراه این دو محصول، قصد دارد تا از Daydream VR و کروم‌کست جدید با پشتیبانی از محتوای 4K نیز رونمایی به عمل آورد. در ادامه می‌توانید اطلاعات منشتر شده توسط بنچمارک گیک‌بنچ را در مورد گوشی‌هوشمند مورد بحث مشاهده کنید.

marlin

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات