شیائومی گوشی جدیدی را از سری Redmi در تاریخ ۶ مرداد معرفی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس خبرهای جدید منتشر شده، بنظر می‌رسد که شیائومی در رویداد ۶ مرداد خود گوشیی از سری Redmi معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد این گوشی Redmi Pro خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طی روزهای اخیر شایعات متعددی در خصوص تعدادی از محصولات شیائومی، به خصوص Mi Note 2 و Mi 5s، فبلت و گوشی هوشمند پرچمدار جدید این شرکت، منتشر شده است. با این حال ممکن است شیائومی گوشی Redmi Note 4 را نیز به زودی معرفی کند، در حالی که خبرهایی از گوشی Redmi Pro نیز منتشر شده است. در هر صورت، با توجه به اینکه شیائومی در پایان ماه جولای رویدادی را برگزار خواهد کرد، انتظار می‌رود که این شرکت یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی خود را در این رویداد معرفی کند.

یکی از سخنگویان جدید این شرکت، بازیگر چینی، لیو هائو ران، اعلام کرده است که شیائومی کنفرانس مطبوعاتی خود را در تاریخ ۶ مرداد و در مرکز کنوانسیون ملی پکن، برگزار خواهد کرد. اما این اطلاعیه قطعا بصورت تصادفی منتشر نشده و شیائومی به دقت آن را برنامه‌ریزی کرده است، بازیگر یاد شده نیز در واقع یکی از سخنگویان سری گوشی‌های ردمی این شرکت به شمار می‌رود، بنابراین احتمالا شاهد معرفی گوشیی از سری ردمی در تاریخ ۶ مرداد باشیم. تا پیش از این گفته می‌شد که احتمالا گوشی Redmi Note 4 در جریان این کنفرانس معرفی خواهد شد، اما با توجه به رویت شدن Redmi Pro در نتایج نرم‌افزار Geekbench، دیگر نمی‌توان با قطعیت در این خصوص اظهار نظر کرد. گوشی اخیری که به سنسور دوربین دوگانه‌ مجهز بوده و توسط سخنگوی شیائومی نیز نشان داده شد، احتمالا ردمی پرو است.

redmi pro geekbench

به هر حال، اگر ردمی پرو رویت شده در بنچمارک Geekbench، وجود خارجی داشته باشد، این گوشی نیز همانند Meizu PRO 6 از پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای و ۶۴ بیتی Helio X25 مدیاتک، بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده و به صورت پیش‌فرض با اندروید ۶ مارشمالو و رابط کاربری MIUI 8 شیائومی، به بازار عرضه خواهد شد. این امکان وجود دارد که شیائومی گوشی یاد شده را در چند نسخه با میزان حافظه‌ی داخلی متفاوت به بازار عرضه کند. این تمام اطلاعاتی است که تا کنون از ردمی پرو به بیرون درز کرده است. شیائومی تا کنون موفق به فروش ۱۱۰ میلیون گوشی هوشمند با برند Redmi شده است، بنابراین باعث تعجب نیست که این شرکت هر سال گوشی‌های زیادی را با این برند معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات