گوشی ۴ دلاری ساخت هند ۱۰ تیر ماه وارد بازار می شود

دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که برخی تصور می‌کردند گوشی ۴ دلاری هندی که معرفی شده بود وارد بازار نخواهد شد، اما گفته می‌شود این گوشی در حال آماده سازی برای ورود به بازار است و از ۱۰ تیر ماه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
تبلیغات

در ماه‌های گذشته شاهد معرفی گوشی ۴ دلاری ساخت هند بودیم اما بسیاری تصور می‌کردند این گوشی در حد معرفی مانده و روانه‌ی بازار نخواهد شد، با این حال به نظر می‌رسد این افراد اشتباه می‌کرده‌اند چرا که این گوشی از ۱۰ تیر ماه روانه‌ی بازار خواهد شد.

در مرحله‌ی اول حدود ۲۰۰ هزار عدد از این گوشی وارد بازار خواهد شد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۴ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز، رم یک گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین ثانویه‌ی ۳.۲ مگاپیکسل است. همچنین سیستم عامل آن نیز اندروید نسخه‌ی ۵.۱ است.

با این همه در حال حاضر بسیاری در مورد عملکرد این گوشی شک دارند. مدیر عامل شرکت سازنده، Ringing Bell نیز اعلام کرده شرکت او در فروش هر گوشی متضرر می‌شود اما قصد دارد با فروش در تعداد بالا این ضرر را جبران کند. از طرفی این شرکت اجازه‌ی نگاه نزدیک را به خبرنگاران نداده است در حالی که گوشی ۴ دلاری این شرکت به زودی روانه‌ی بازار خواهد شد.

اگر این گوشی عملکرد مناسبی داشته باشد می‌تواند بازار گوشی‌های هوشمند چین را متحول کند که برای بسیاری در این کشور حتی گوشی‌های میان‌رده نیز قیمت بالایی دارند. یک گوشی ۴ دلاری می‌تواند شکاف ایجاد شده در بخش فناوری بین اقشار مختلف در هند را بپوشاند اما در حال حاضر سوال اصلی اینجا است که آیا این گوشی عملکرد خوبی دارد یا خیر؟ عملکرد نامناسب حتی با وجود قیمت کم می‌تواند مشتریان این گوشی را فراری دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات