Freedom 251‌ گوشی هوشمند ۴ دلاری با پردازنده ۴ هسته‌ای و اندروید آبنبات چوبی

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
وقتی پای گوشی‌های ارزان قیمت به میان می‌آید، نا‌خود‌آگاه ذهن ما به سمت گوشی‌های چینی می‌رود. اما شاید جالب باشد که بدانید به تازگی یک شرکت هندی گوشی هوشمند ۴ دلاری را معرفی کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 شرکت Ringing Bells‌ هند به تازگی گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کرده است که از آن با عنوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی هوشمند هندی یاد می‌شود. این گوشی هوشمند که Freedom 251‌ نام گرفته است فقط ۴ دلار قیمت دارد. 

از نظر سخت افزاری Freedom 251‌ به پردازنده ۴ هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتز و نمایشگر ۴ اینچی با رزولوشن qHD IPS، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی که قابلیت ارتقا با کارت حافظه خارجی ۳۲ گیگابایتی را  دارد و البته ۱ گیگابایت رم مجهز است. 

 یک دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی در قسمت پشت دستگاه و دوربین 0.3 مگاپیکسلی نیز در جلوی آن تعبیه شده است. اندروید ۵.۱ روی این گوشی هوشمند نصب شده و برای تامین انرژی مورد نیاز آن نیز باتری ۱۴۵۰ میلی‌آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. 

Freedom 251

اتصالات این گوشی هوشمند شامل 3G، WiFi 802.11 b/g/n، بلوتوث و GPS‌ است و این گوشی تنها با رنگ سفید به بازار عرضه می‌شود. 

شرکت Ringing Bells‌ معتقد است که این گوشی هوشمند در راستای اهداف نخست وزیر هند یعنی «تقویت هند تا آخرین نفر، ایجاد داستان رشد هند» است. این گوشی هوشمند از فردا به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد. نظر شما در مورد Freedom 251‌ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات