تصاویر موتو Z موتورولا در کنار ماژول هایش فاش شد

پنج‌شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی گوشی های خانواده‌ی موتو جی 4، حالا لنوو و موتورولا روی معرفی گوشی های جدید و البته قدرتمندتری با نام‌های موتو زد استایل و موتو زد پلی تمرکز خواهند کرد. بر این اساس شاهد فاش شدن تصاویر این گوشی‌ها در رنگ‌های مختلف و برخی از ماژول‌های آن با نام MotoMods هستیم.
تبلیغات

پس از معرفی موتو جی ۴، حالا به نظر می‌رسد روز ۲۰ خرداد شاهد معرفی گوشی‌های جدید و قدرتمندتری از سوی موتورولا خواهیم بود. این دو گوشی احتمالا موتو زد پلی و موتو زد استایل نام خواهند داشت.

تصاویر جدید فاش شده توسط Evaleaks با نام ایوان بلس، ظاهرا این دو گوشی جدید موتورولا را به نمایش می‌گذارند. این تصویر گوشی جدید دروید را در سه رنگ نشان می‌دهد. این تصاویر با عکسی که از این گوشی در گذشته منتشر شده بود کاملا همخوانی دارد و تنها تفاوت آن وجود لوگوی دروید در پشت گوشی است.

ماژول MotoMods

نکته‌ی جالب در این مورد، فاش شدن تصاویری مربوط به ماژول‌های ‌MotoMods است. این تصاویر مربوط به کاورهایی هستند که با نصب آن‌ها، امکانات جدیدی به گوشی اضافه خواهد شد. هر چند نمی‌توان در مورد این قاب‌ها اظهار نظر کرد اما احتمالا یکی از آن‌ها مربوط به دوربین خواهد بود.

به نظر می‌رسد این قاب‌ها با کانکتوری که در پشت گوشی قرار دارد، به آن متصل خواهند شد و گوشی‌ ماژولاری مانند ال‌جی جی ۵ خواهد بود. گوشی‌های جدید موتورلا احتمالا روز ۹ ژوئن معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات