تاریخ معرفی گوشی‌ های Moto Z Play و Moto Z Style موتورولا در یک تصویر تبلیغاتی فاش شد

چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلفن‌های‌هوشمند سری Moto X موتورولا توانسته‌اند در بین کاربران جایگاه خوبی را بدست آورند و تاکنون نیز شاهد معرفی چندین محصول از این خانواده بوده‌ایم. اما موتورولا قصد دارد تا سری جدیدی با نام Moto Z را معرفی کند که امیدواریم این محصولات جدید نیز همانند گوشی‌های سری X بتوانند امکانات و قابلیت‌های خوبی را ارائه کنند. در جدیدترین عکس تبلیغاتی منتشر شده از Moto Z Style و Moto Z Play زمان معرفی رسمی این دو دستگاه اعلام شده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

موتورولا به تازگی دست به تولید محصولاتی از سری موتو Z زده که ظاهرا قرار است همانند سری موتو X شاهد معرفی محصولات دیگری که اول نام آن‌ها Moto Z است باشیم. بسیاری بر این باورند که دو گوشی‌هوشمند Moto Z Style و Moto Z Play در رویداد Tech World 2016 که در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، توسط موتورولا به صورت رسمی معرفی خواهند شد. این رویداد در ماه‌ آینده برگزار می‌شود و حالا به لطف تصویر تبلیغاتی جدیدی که در صفحه‌ی گوگل پلاس hellomotoHK منتشر شده، می‌توانیم تاریخ ۹ جولای (۱۹ تیر) را مشاهده کنیم.

بر اساس گزارش‌های مختلف و با توجه به نامی که برای این دو محصول انتخاب شده، گوشی‌هوشمند Z Play و Z Style از شکل و ظاهری شبیه به سری کنونی X Play و X Style بهره خواهند برد. اما با این حال یکسری تغییرات را در این دو دستگاه خواهیم دید؛ از جمله اینکه گفته شده هر دو آن‌ها مجهز به سنسور اثر انگشت در بخش جلویی خواهند بود. همچنین بخش پشتی این دو گوشی همانند LG G5 به صورت ماژولار طراحی شده است.

هنوز نمی‌توان با اطمینان در مورد مفید بودن و مورد پسند قرار گرفتن گوشی‌های ماژولار در بین کاربران، سخن گفت. مشخصا گوشی‌هوشمند LG G5 یکی از محصولات جذابی است که بسیاری از گیک‌های فناوری به آن با دید مثبت نگاه می‌کنند و همچنین از نظر قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد می‌تواند نظر خیلی از کابران را جلب کند. حال اینکه ببینیم در تلفن‌هوشمند Moto Z شاهد چه نوع ماژول‌ها و قابلیت‌هایی خواهیم بود نیز هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد.

می‌توان با اطمینان گفت که محصولات سری Moto X طرفداران بسیاری دارند و طی چند سال گذشته بخوبی توانسته‌اند کاربران زیادی را به خود جلب کنند. صحیح بودن یا نبودن تمامی پیش‌بینی‌ها نهایتا در روز ۹ جولای مشخص می‌شود و امیدواریم که این دو محصول طرفداران این برند را ناامید نکنند.

آیا شما به Moto Z Play و Moto Z Style علاقه دارید؟ نظر خود را در مورد این دو تلفن‌هوشمند در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات